tisdag 18 augusti 2015

Hipp Hipp HURRA Grattis min Älskade Mamma på din dag !!! Hämtat min älskade Willes urna :( Smärta & Sorg :( Sorterat i rotskåpet i köket !!

 
Precis så är det ,finner inga ord .... 
Godkväll på er alla fina läsare ,Måste Gratulera min älskade Mamma som fyller år idag ,Hipp hipp HURRA Stort Grattis älskade Mamma & Hoppas du får en underbar dag ,vi älskar dej & Saknar dej & önska vi var där & Fira med dej ... 
Idag tog jag tag i & sortera rensa i rotskåpet i köket .
Gud vad skönt få det gjort !! 
Har sorterat & grejat hela dagen & katja har legat & pressat sol i hammocken i dag med så nu har hon fått fin färg .
Idag kom Min Älskade Wille-killes urna med hans aska i :( 
Gud vad ONT det gör ,känns så overkligt & vet inte var jag ska ta vägen .... 
SMÄRTAN är så intensiv & jag har sån hjärtklappning & Ångest ,SAKNAR  min underbara Wille så extremt mycket :( 
Att få urnan gjorde de hela mer verkligt så jag har gråtit & gråtit tror aldrig min gråt tar slut :( 
Har Tänt Willes ljus som är tänt hela tiden & ställt Wille på bordet bredvid med hans halsband runt urnan & hans bebis krokofanten bredvid ... 
Den krokofanten fick Wille på sin 1 årsdag & den har han alltid haft med sej & är den enda leksak han inte tuggat sönder så han har haft den som sin bebis .... 
Wille du fattas mej :( 
Gud gör så ont vad ska jag göra utan dej killen ??!!
Försöker hålla mej sysselsatt genom att sortera överallt så jag slipper tänka & känna .men så fort jag stannar upp går jag sönder & gråten kommer :( 
Kommer väl sortera ihjäl mej känns de som ...  
När jag klev upp låg en lapp att kaffet var  laddat  & de var mysigt ... 
Här är bara 2 hyllor utrivna i rotskåpet .... 
Såhär blev det ... Ordning & reda ... 
Sorterat upp allt & organiserat ordentligt .. 
Jag är super nöjd med att jag fixa sortera rotskåpet .... 
Lunch Kyckling pasta sallad ... 
Påsen vi fick med min älskade Wille i sin urna :( 
Min Underbara Wille i sin urna :( 
Detta var den finaste urnan dom hade .... 
Willes halsband runt urnan ... 
Willes med sin älskade Bebis krokofanten ...Wille du  FATTAS  mej ...Jag ÄLSKAR dej & SAKNAR Dej !!! 
Dagens instagrambild !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Docka Angel spexar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Prinsessan Angel så stolt över hon gjort fin teckning till Mammi =) 
Wow kolla vilken fin underbar teckning jag fick av älskade Angel Tack min underbara Gumma !! 
Älskade Angel har skrivit Angel & Mamma & Ritat varsit hjärta som vi ger varann så fint tack gumman !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel ska rita teckning till Pappi också =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Världens bästa & underbaraste Angel ritar till Pappi som kommer i morgon =) 
Underbara Angel så Go & duktig !!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Älskade Angel visar stolt upp sin fina teckning som hon ritats till Pappi som kommer i morgon =) 
Mammis älskade Hjärta Angel ritat så fin teckning till Pappi =) 
Angel skrivit Pappa & Ritat fint hjärta så duktig hon är !! 
Charmtrollet Angel grejar med Pappis teckning !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Solstråle alltid så Go & Glad !!! 
Mammis underbara Mystrollis !! 
Charmtrollet Angel sover så gott =) 
Världens underbaraste Angel så underbar !! 
Gizmo går alltid & lägger sej bredvid Angel !!! 
Älskade Angel & Gizmo sover så gott ihop !! 
Gizmo lägger sej alltid tätt intill Angel & så sover dom hela natten !! 
Världens bästa & underbaraste Angel & Gizmo sover så gott ihop =) 
Mammis älskade Hjärta Angel sover så gott med sin Gizmo !! 
Gizmo kryper tätt tätt up bakom Angel =) 
Gizmo Myser med sin LillMatte Angel !! 
Inne i stallet ser det nu ut såhär ..här är alla barngrejer .. 
Lådor uppmärkta med julsaker,el ,lampor osv osv ...
Plastblommor osv samlat på ett ställe ...
Så skönt med ordning & reda =) 
Vart en väldigt känslig dag & Tung då jag fått hem min älskade Wille som aska i en urna :(  
Men nu är han iallafall med mej & hemma igen ...
Jag bara fortsätter & sortera för att skingra tankarna ... 
Men skönt nu är rotskåpet i köket klart också .
Angel var super taggad inför att Pappi kommer i morgon så hon hade svårt att komma till ro & somna men tillslut somna min lilla Prinsessa gott & nu sover hon & Gizmo så sött :) 
Ja & Katja ska se tv en stund så önskar er alla en underbar kväll .