torsdag 6 augusti 2015

Helvetes nätter mår skit & är helt Trasig :( Min älskade Lillasyster Linda .Salim & Hampus åkte hem :(



Dessa jävla nätter klarar jag inte av ,har inte fått en blund inatt heller ,ligger & hör hur tyst det är & lider av att inte ha Wille intill mej el höra han komma & gå runt & kolla alla som sover & han brukar lägga sej en stund hos var & en & sen komma till mej igen :( 
Sista nätterna satt jag ju med Wille för jag märkte han inte mådde bra & han inte kunde sova för han fick svårt att andas små korta perioder & typ kramp/rykningar i magen & poff så blev han bra & sen kom de igen & så höll de på första natten till Måndag & Hela Måndagen låg Wille bara & ville inte äta el nåt jag försökte ge han allt som är hans favvo men han vägra ta nåt utan han låg bara & Titta på mej & gick bara upp & drack vatten & la sitt söta huvud i mitt knä så jag kunde klappa & pussa & kela med han & säga han är duktig & fin & sen la han sej igen bredvid mej precis som att han bad om hjälp .... men jag hoppades hela dagen att han har en dålig dag de är bättre imorgon :( 
Men blev samma natten till Tisdagen han hade svårare att andas & tättare & mer små ryckningar i magen & hosta typ så därför satt jag med Wille även denna natten till Tisdag & på Tisdag morgon ringde jag veterinären & vi fick tid 14,20 .
Men Wille verkade lite piggare & åt lite godsaker på morgonen & förmiddagen när vi hade poolmys så jag såg ett HOPP Om att veterinären skulle kunna ge han nåt luftvidgandes & kanske nån medicin så han skulle må bättre ... 
Men hon sa att han var så fylld med vätska i buken där han också har 3 st stora tumörer & Även fullt med cancer i båda lungorna & prostatan :( Hon sa att hans fina Hjärta var extremt ansträngt & han har inte lång tid kvar kanske nån timme/Timmar men inte dag el dagar & att han kommer lida mycket om jag inte låter han somna nu innan han lider så jag hade inget val :( 
Jag vill inte min pojke ska lida men jag vill & Kan inte leva utan han heller :( JA VILL INTE LEVA UTAN WILLE :(( 
Känner jag har ingen matlust & kan inte sova el få ro kroppen ..har bara tomhet ,smärta ångest ..... 
Idag har jag försökt kämpa mej igenom dagen för har ju glädjen att min lillasyster är här & idag kom Salims Rayban solglasögon som han blev glad för, Lindas Rayban kom för några dagar sedan som ni såg häromdagen .
Det kom även andra packet med en ny frost klänning till Älskade Angel som blev superglad =) 
Tyvärr är de nåt fel på Vår Mammas bil som dom låna hit ....
Så vi åkte in till verkats & Salim som är bilmeck kolla & sen handla på biltema & sen hem i verkstan & greja bilen så gott det gick .
Sen kom Matte & Madde hem & Matte tror de är turbon som håller på gå sönder så vi babbla hit & ditt om dom skulle våga ta bilen hela vägen hem osv så hela dagen & kvällen gick till bilen & om dom skulle åka el inte ... 
Men de bestämdes dom åker kl 05 på morgonen så de blev ett ledsamt hejdå till Daniel & Rebecca innan dom gick ut till sej ... 
Uff är lite rädd att dom ska åka ,vet inte hur jag kommer reagera ,de är ju ändå en stor glädje dom är här & dom får mej kämpa på & tänka på annat stundvis så är faktiskt rädd nu när dom åker om några timmar :( 
Mammis Älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Docka Angel morgon Myser !! 
Älskade Angel myser i soffan under filten !! 
Kom mer paket idag .. 
Med Angels nya frost klänning !! 
Med diadem osv ... 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
2 Stycken toppar till mej ... 
Salims Rayban kom ... 
Älskade Angels Frost klänning ... 
Den hade fint släpp som Angel älska ... 
Världens vackraste Angel i sin frost klänning .. 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel så otroligt fin !! 
Angel vissar stolt upp klänningen .. 
Gud vad jag Älskar dej min underbara docka Angel !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Angel vissar upp de fina släppet på klänningen ... 
Vi har kört in Mammas bil för att kolla vad felet är med den så Linda & Salim kan våga åka hem ... 
Salim ska kolla Mammas bil ... 
Älskade Linda ,Hampus & Salim ... 
Nu kollar Salim Mammas bil ... 
Fick mitt favvokaffe på vägen hem från stan ... 
Älskade Angel köpte sej en appel grej som heter Xeno Monster =) 
Angel så glad över sitt lilla söta monster .. 
Älskade Angel valde detta söta monster ... 
Underbara Angel så lycklig över detta roliga söta monster ... 
Åhh så söt Angel pussar på lådan ... 
Se vad söt den pratar & rör sej & gör massa roliga & söta grejer ... 
Den lyser i ögonen & ändra sin blick om dn e glad ledsen osv .. 
Den ska kopplas till nån app så man kan spela osv med den .. 
Mina nya skor kom ... 
Döskalle skor .... 
Mina fina höst skor kom ... 
Angel fick även en doc Mc studie pysselbok idag ... 
Prinsessan Angel fick en fors gubbe att ha klubba i =) 
Prinsessan Angel köpte även en till Hampus ... 
Man har klubbor i Olof ... 
Mammis älskade Mystrollis Angel vissar hur Olof funkar & super bra att förvara klubban i när man inte vill äta hela =) 
Underbara Angel med sitt lilla monster ..
När Angel stoppar in fingret äter den & låter namnamnam så söt =) 
Min Underbara Lillasyster vill inte vara med på bild ... 
Mor & Son Mys !! 
Älskade Angel & Hampus badar ... 
Prinsessan Angel & Prins Hampus badar & bubblar i poolen =) 
Kvällsmys i poolen ... 
Älskade Daniel & Salim kramas hejdå .... 
Hampus kramar Daniel hejdå eftersom när Daniel vaknar i morgon har dom åkt hem :( 
Sorgligt & tungt att säga hejdå :( 
Älskade Daniel & Linda kramas hejdå ... 
Även Angel är med på kram kalaset ... 
Älskade Lillstrumpan skrattar för fullt tror vi är övertrötta ... 
Känns så trist att veta att ca kl 5 på morgonen åker min älskade Lillasyster & familj ner till Göteborg igen :( 
Men nu ska vi passa på att umgås dom timmarna som är kvar så ha en fin kväll på er alla ...