torsdag 13 augusti 2015

Förskolan ringde jag fick akut åka köpa nya skor till Angel !!VEM fan snor barns skor på förskolan !!Malin & Katja kom =) Vi grillar badar & har mys =)




Hej på er ,idag Fick jag åka akut köpa ett par nya skor till Angel i stan eftersom dom på dagis ringde & tydligen är Angels nya vita skor med glitterrand borta ,nån annan måste ha tagit dom så hon hade bara dom fin/lek skorna hon hade på sej när hon åkte ditt i morse ... 
Angel brukar vilja göra sej lite fin när hon ska till dagis & ibland tar hon typ Fin/lek skor på sej ,men jag vet ju att hon har andra skor på dagis så det gör inget hon kan ju bara byta om där .
Men idag var alla hennes nya skor borta så hon hade bara dom finskorna som hon åkte ditt i .
Gud vad arg jag blir för det är inte första gången Angels skor & kläder försvinner på dagis .
Men Angel blev super glad när vi kom till dagis & lämna nya frost skor =)
Malin kom hit i dag & vi satt & babbla & bada & då kom även Katja cyklandes .
Vi grilla & babbla & det var super trevligt .
Katja ska sova över & malin åkte tyvärr hem på kvällen ...
Men vi ska börja rensa ut överallt & göra olika högar som spara ,släng sälj ... 
Känns bra att vi ska dra igång i morgon med stallet =) 
Jag måste hålla mej sysselsatt annars blir jag knäpp ,saknar min Wille bara mer & mer & tror jag blir knäpp snart av sorg :( 
I dag kom det nya lek/inneskor till Angel & mitt Lyko paket .
Gud vad jag Älskar mina 4 barn dom är mitt Liv & Mitt Allt !! 
Älskade Angel i sin Madicken rosett i morse =) 
Prinsessan Angel ville jag skulle korta hennes söta Madicken rosett jag satte på henne i morse ... 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så glad av att åka till dagis =) 
Dessa Frost skor fick jag köpa akut till Angel idag ... 
Älskade Angel blev super glad för sina nya frost skor som vi åkte köpte akut & sen till dagis & lämna till Angel =) 
Paket kom till min lilla Angel med posten .. 
Ett paket från utlandet ... 
Med Angels Mimmi Glitter skor =) 
Dessa inner/fin skor har Angel önskat sej länge =) 
Prinsessan Angel öppnar sitt paket ... 
Mammis Älskade Docka Angel blev super glad när hon såg skorna =) 
Underbara Angel testa skorna direkt =) 
Snälla Malin grejar med poolen =)
Fina Malin i gång & grejar med poolen =) 
Snälla Malin i full gång =) 
Malin håvar in skit =) 
Instagram bild =) 
Hämta 2 paket på ica ett till mej & ett till Angel ... 
Angel fick denna tågbana på sin månadsdag & skor =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Charmtrollet Angel leker med sin nya tågbana med Malin !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel tyckte tåget & banan var super kul =) 
Angels nya tågbana & tåg ... 
Mina produkter från lyko kom med detta schampoo,balsam & Boost för mitt blonda hår så det håller sej ljust & fräscht =) 
Hårspray & gel .. 
Lite nya Yankee Candles ... 
Vi grillar i de sköna vädret .. 
Katja är Grillmästaren =) 
Underbar sommarsallad ... 
Rotfruktsgratäng =) 
Mmmm YUMMIE!! 
Hemma gjord rotfrukter & mandelpotatis i ugn .. 
Fina Katja grillar för fullt =) 
Mmmm YUMMIE!! Marinerad fläskfile grillas ... 
Världens vackraste Angel njuter i de sköna vädret =) 
Stolt Mammi men solglasögon på eftersom jag gråter till o från av saknad av Wille !! 
Mor & Dotter Mys ute !! 
Prinsessan Angel gottar sej med grillat !! 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Hjärta Angel !!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Satan i Gatan vad Gott detta var !! 
Dagens instagrambild !! 
Angel äter mat med Julia & Matte...-
Angel & Julia äter vid Angels lilla bord & Matte fick också plats =) 
Sötnosarna Angel & Julia äter mat & gottar sej =) 
Angel njuter som bara den av att äta sin favvomat & i sällskap av Julia =) 
Angel,Julia & Matte !! 
Underbara Angel myser i soffan =) 
Mammis underbara Angel !!! 
Mammis älskade Solstråle Angel !! 
Prinsessan Angel alltid lika Go & Glad !! 
Älskar dej min underbara Angel !! 
Se vad mysigt det är vid poolen nu =) 
Nu blir det snart mysbad =) 
Underbart med poolen & kunna ta sej ett dop på kvällen =) 
Visst är det myspys !!! 
Är så nöjd med Poolbygget =) 
Nu blir det snart bad & mys =) 
Vart en otroligt fin dag med underbart väder , kul att Malin & Katja kom & vi grilla .
Madde & Matte & Julia var här & sen spelades det kubb osv .
Nu har tyvärr Malin åkt hem men Katja ska stanna & imorgon ska vi börja röja i stallet =) 
Ha nu en fin kväll på er alla fina läsare så hörs vi imorgon igen .