fredag 28 augusti 2015

Fixat Månadens papper osv =) Malin kom & ska sova här =) Angel fick välja en nalle =) Poolmys & FredagsMys =)

 

Underbart Nu var det Fredag igen =)
När älskade Angel var på förskolan så betala jag alla räkningar fixa alla månadens papper . 
Fick även tagit tag i det med älskade Willes försäkring mailat Agria osv & gode gud vad jobbigt det var & gör så ont ONT :(
När Angel kom från förskolan åkte hon & Pappa till stan & Angel fick välja den nallen hon länge velat ha =) 
Jag fick beställt ett simkort till Gizmos Gps som jag hoppas kommer fort nu .
Jag fick paket med en av mina favorit body lotion & deo & body spray =)  
Malin kom & vi hade lite fredagsmys & satt & surra & såg tv =) 
Älskade Angel så underbar !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Docka Angel dansar & busar =) 
& fick detta besked att nu har jag fixat allt runt Willes försäkring osv Gode gud vad Ont ONT det gör :( 
Paket med min bodylotion ,deo & bodyspray ... 
Vi Grilla hamburgare till fredagsmiddag =)  
Bekräftelse på att Gizmos sim kort är beställd .. 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Hjärta Angel i affären & ska välja sin nalle  =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! Angel med sin nya nalle hon valde =) 
Angel fick en badboll när hon & Pappa åt på max i stan =) 
Prinsessan Angel visar stolt upp sin nya nalle =) 
Mammis älskade Mystrollis Agel i poolen =) 
Charmtrollet Angel badar & busar =) 
Världens bästa Angel myser under filten i soffan !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel gotar sej med ostbågar =) 
Älskade Angel busar & fredagsmyser =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Vart en underbar Fredag fast det vart mycket tårar igen eftersom jag saknar min Wille så extremt mycket & det var fruktansvärt att säga upp försäkringen osv ...
Men nu är det gjort & det är skönt ha Malin här & nu ska vi ha Fredagsmys så vi hörs imorgon igen .