lördag 15 augusti 2015

Fina Malin kom & vi börja sortera i andra rummet bredvid stallet & logen =) Massa Poolmys & Lördagsmys nu ikväll =)

 Precis !! 
Det är precis så det är =) 
I dag tog jag & Angel en mysmorgon,Katja & Daniel Rebecca sov till runt 11,30 så jag & Angel hade massa myspys =) 
Goa Malin kom & Vi börja bära ut alla möbler osv från rummet bredvid stallet & ner till logen som vi nu också ställt i ordning .Det är vissa möbler vi ska bära upp från loggen & porten in i rummet bredvid stallet så ställer jag allt mitt som jag ska ha kvar där & allt som är Maj-Lis & övriga släkten ställer vi ner i loggen så får Peter osv gå igenom det sen .
Men just nu hann vi inte flytta upp alla möbler så får ta de en annan dag men har fått tömt & gjort i ordning så det känns otroligt bra =)

KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel busar =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Hjärta Angel så otroligt underbar !! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Charmtrollet Angel busar lite =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel så LOVELY!! 
Världens underbaraste Angel Älskar dej så mycket !! 
Känns skönt att börja få iordning lite här ute med alla grejer & möbler ,nu ska vi bara få bärt ner de sista & upp med mitt & ställa i ordning så är det rummet & loggen också klar :) 
Så kul Fina Malin kom & så duktig hon är Tack gumman ,synd bara hon åkte hem nu ikväll .
Nu blir det lite Lördagsmyspys & Katja ska sova här inatt igen ,Så ni får ha en underbar lördagskväll så hörs vi imorgon igen .

Tack min Underbara för allt stöd & Tröst ,se andra bloggen !!