onsdag 12 augusti 2015

Beställt Angels nya Höst/vinter garderob så nu är hon redo för Hösten/vintern =)


Idag fick jag skingrat tankarna lite på annat genom att shoppa hela Angels Höst/Vinter garderob med kläder som massa strumpbyxor,trosor ,byxor ,tröjor med lång ärm,tjocktröjor höst jacka & fodrade överdragsställ & underställ osv .
Fick även köpt Didrickssons Vinteroverall,jacka ,termobyxor,mössa,vantar & vinterskor ,höst skor .
Så nu är hela Angels garderob & ytter kläder klart för Höst & Vintern så det känns skönt .
Fick även köpt lite mer julklappar till Angel så nu börjar jag lite smått med julen & det kan va bra få försöka fokusera på annat en stund.
När Min Lilla Prinsessa kom från förskolan bada vi & har myst här hemma .
Lite av vad jag beställt i dag till Angel ... 
Angels nya höst/Vinter garderob... 
Fick fyndat mycket som var på rea =)
Allt från strumpor till mössor ... 
Angels nya kläder är beställda ... 
Så nu hoppas jag det kommer fort fort ... 
Det blev en helt ny garderob till min lilla Prinsessa Angel !! 
Nu är min älskade Angel redo för Höst & vintern =) 
Fick otroligt mycket kläder osv till Angel så det känns bra !! 
Även denna didrickssons overall var på rea ... 
& Didrickssons Vinterjacka till halva priset ... 
& denna Didrickssons höst jacka till Älskade Angel !! 
Didrickssons vantar ..
Didrickssons mössa ... 
Fick otrolick bra rabatt på alla didrickssons ytter kläder =) 
Dagens instagrambild på att Angel nu är redo för Höst & vintern !! 
Även Angels vinterskor & ett par frost springskor klicka jag hem =) 
Kom mer paket i dag ... 
& paket till mej med ... 
Min nya baddräkt =)
Äntligen kom min nya baddräkt ... 
Baksidan .. 
Gizmo fick en ny namnbricka med tele nr på idag & självklart Rosa med hjärta & glitter stenar på =) 
Gizmos fina namnbricka !! 
Söta fina Gizmo i sina namnbricka !! 
Angels söta katt Gizmo blev jättefin i sin namnbricka !! 
Våran fina lilla Gizmo !! 
Vilken tur jag har som blev överraskad med mitt favvokaffe i dag igen Tack underbara Daniel & Rebecca !! 
Älskade Angel njuter av en festis !! 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Amgel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel busar =) 
Mammis älskade Docka Angel så vacker !! 
Mammis älskade Hjärta Angel dansar för mej ... 
Underbara Angel kör ett dansnummer för mej så duktig hon är !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Charmtrollet Angel showar för fullt =) 
Världens bästa Angel dansar & är så otroligt duktig !! 
Underbara Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel hitta sin pruttkudde & blåste upp den & det tyckte hon var super kul när vi satte oss på den ... 
Världens underbaraste skratt har min underbara Angel !! 
Angel skratta så hon tjöt när hon blåst upp pruttkudden & gömt under kudden där jag satte mej =) 
Prinsessan Angel med sin pruttkudde som hon tycker är så kul =) 
Världens underbaraste Angel !!! 
Prinsessan Angel bjuder på ett till dans nummer ... 
Angel sjunger & Dansar så otroligt duktig !! 
Angel kan verkligen dansa & sjunga !! 
Charmtrollet Angel håller Mammi igång =) 
Underbara Angel busar & spexar för fullt  !! 
Nu ska vi ta lite kvällis !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !!! 
Världens underbaraste Angel !! 
Älskade Angel & Mammi tar kvällsfika ... 
PUSS På dej min älskade Docka Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Charmtrollet Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Fick en speciell öl av älskade Daniel som det står MELLERUD på .Vi bodde ju i Mellerud innan vi flytta upp hit & jag sålde gården Brunnshult i Mellerud så det var väldigt speciellt få en öl med namnet MELLERUD på Tack min älskade Son va fint gjort !! 
Blev självklart dagens instagrambild !! 
Det lät ju också bra !! 
Nu ska vi mysa ner oss i soffan & se tv.sen blir de möta john blund om han hittar mej inatt ...han har då inte hittat mej på länge så tror nästan han övergett mej ..känner jag måste få lite sömn har som grus i ögonen & svullen som bara den men är nog för jag gråter hela tiden & har ångest & saknar min älskade Wille-kille så jag går sönder :( 
Önskar er alla en fin kväll .