tisdag 11 augusti 2015

Angels klänning & Panda tröja osv kom =) Hängt upp ljuslyktorna & speglar =)



Godkväll på er sötnosar ,kan bara säga att jag är värsta raset & mår så jävla dåligt & saknar min älskade Wille -Kille :( 
Kan inte sluta gråta & har sån hjärtklappning hela tiden :( 
Men kämpar på & försöker hela tiden höja blicken framåt men är så tungt :(
Idag kom det fler paket & en klänning & ett set byxa & en panda tröja till Angel som hon blev så glad för .
Min Bikini & Mascara kom ... 
Idag hängde vi upp alla ljuslyktor ute & speglarna & det blev super bra .
Vi har badat & myst på här hemma ... 
Kolla andra bloggen tack Underbara !! 
Angels panda tröja ... 
& byxor till tröjan .. 
Angels klänning .. 
Min Bikini ... 
Mion Mascara .. 
Daniel tog kort från ena sidan taket .. 
Speglar på plats ... 
& alla ljuslyktor upphängda ... 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel pussar den mjuka dungrejen =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Angels nya klänning ... 
Angel har valt den själv så hon blev så glad när den kom idag .. 
Mammis älskade Docka Angel visar upp sin klänning !! 
Charmtrollet Angel vissar upp sin tröja ... 
& dom nya byxorna =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Älskade Angel busar & spexar ...
Angel grejar med den mjuka grenen hon tagit med från förskolan men mjuka dungrejer på typ .. 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel visar hon ramlat på dagis & fått ett litet sår .. 
Blev korvstroganoff till middag idag !! 
Världens bästa Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Prinsessa Angel så underbar !! 
Världens bästa & underbaraste Angel i sin nya tröja .. 
Angel älskar sin nya panda tröja .. 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Mitt lilla bustroll Angel busar & spexar !!! 
Mammis underbara Angel har stenslocknat !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Guda Gåva Angel !! 
Angels katt Gizmo sover alltid bredvid Angel !! 
Prinsessan Angel & Gizmo sover ihop !! 
Se så söta dom är !! 
Prinsessan Angel & Gizmo sover alltid ihop så söta & Fina !! 
Jag blev överraskad & fick mitt favvokaffe !! 
Angel korta mej & som ni ser är Jag är trött sliten & ledsen :( 
Gud vad jag saknar min älskade Wille !!!
Jag önska jag kände så men just nu känner jag bara smärta !! 
Ja dagen har gått fort & nu sover min lilla Prinsessa & Vi har myst ner oss under filt i soffan & ska försöka se lite på tv & hoppas tankarna försvinner någon annanstans .
Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen .