måndag 10 augusti 2015

Angel så Glad börja på sin Förskola igen =)Klickat hem världens finaste stora ljuslyktor =)



Idag var en stor dag för min lilla solstråle Angel .
Hon börja på förskolan igen ,fast hon var där en dag förra veckan men sen var hon ju ledigt tills idag .
Så Angel var super glad imorse & när vi åt frukost & gjorde henne klar .
Angel älskar att vara hos " Barna" som hon säger sötnötten =) 
Hon ville ha sin nya frost klänning & Diadem & göra sej fin & hon är världens finaste Prinsessa kan jag säga & hon var så stolt & Glad när jag & Rebecca åkte & lämna henne =) 
Sen kom Dan & Victoria hit vi bada & fika & det var trevligt .
När Angel kom från Förskolan hade hon med sej ett jättefint halsband hon gjort :) 
Det kom även massa paket idag med posten med bal min T-shirt & smartwatch osv ... 

Tack Underbara för allt stöd & tröst se andra bloggen .. 
Precis så är det =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel så lycklig över att åka till förskolan =) 
Vi Åt Mysig lugn frukost vid poolen i det sköna vädret ... 
Dan i poolen .. 
Madde & Julia & Dan i Poolen ... 
Matte som precis klippt gräset satte sej med sin Dotter Julia & Madde som Bada =) 
Matte,Madde & Julia !! 
Vi blev en del som bada & det är kul =) 
Madde & Julia i poolen .. 
Dan i Poolen ... Victoria hade precis hoppat upp ur badet .. 
Det super fina halsbandet jag fick av Angel som hon gjort på förskolan Tack vad fint gumman !! 
Underbart fint halsband min lilla Angel gjort !! 
Älskade Angel kom med blommma =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Angel hade plockat med sej några frön som hon kalla för sina blombebisar =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel vissar upp sina bebisfrön .. 
Angel hade med sej lite olika blom grejer hon plockat så gullig hon är =) 
Älskade Angel har plockat med sej fin blomma osv från förskolan =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!
Underbara Angel låtsas hon pratar i sin mobil med kompisen Sebastian =) 
Mammis älskade Mystrollis ligger & pratar & gör miner & låtsas prata i mobil med Sebbe =) 
Världens bästa Angel myser efter badet & pratar i sin tele =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel Mammis underbara Hjärta !! 
R.I.P Min Älskade Wille kille Gud vad jag Älskar dej & Saknar dej !! 
Fick beställt tre st såna här idag ... 
Kommer bli superfint ute vid poolen !! 
Vart en mysig dag med besök & massa Angel & Mammi mys här hemma .
Saknaden efter Wille är så extrem & jag känner att jag slutar inte gråta ,vet inte vad jag ska ta mej till :( 
Nu ska vi mysa ner här i soffan &  se barn tv med min lilla Prinsessa så vi hörs imorgon Ha en fin kväll på er alla .