måndag 3 augusti 2015

Älskade Angels första dag på förskolan efter långt sommarlov =) Mn Älskade Lillasyster Linda ,Hampus & Salim kom Wiiie Tjohooo =)

 
Hej på er sötisar , imorse åkte en väldigt Go & Glad Angel till förskolan =) Angel ska bara gå idag sen är hon ledig tills nästa Måndag igen =) 
Angel har saknat många av sina kompisar så hon var super glad av att åka ditt idag =) 
Min Älskade Wille mår inte riktigt bra & natten har vart jobbig för han ,,,jag har suttit med han hela tiden & myst ,men märker han hostar typ & verkar ha lite svårt att andas emellanåt :( 
Gud vad rädd jag är att nåt ska ske han min underbara Prins .... 
Nu i kväll kom ÄNTLIGEN  Min älskade Lillasyster Linda ,Salim & Hampus hit ;) 
Dom börja köra vi 6 imorse från Göteborg & var framme ca 18 =)
Tjohoo Lyckan är total går inte beskriva i ord hur underbart det är att ha dom här =) 
Vi myer & babblar & har det super mys & Trevligt =) 
Angel fick superfint paket & Angel & Hampus busar & leker för fullt =) 
Jag är så lycklig ha min älskade lillasyster här hemma så underbart =)  
Älskar Dej Min Underbara lilla syster !!!
Mammis älskade Gud a Gåva Angel så lycklig av att åka till förskolan igen efter ett långt sommarlov =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel så Go & Glad ! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Charmtrollet Angel så underbar !! 
Dagens instagrambild på min underbara Angel !! 
Min Älskade Lillstrumpa Linda skicka även en bilder efter vägen nu äntligen är dom på väg =) 
Fick paket idag med posten =) 
Nya Rituals produkterna kom =) 
Fick även rituals handdukar =) 
Instagram bild =) 
Självklart ska Lilla Angel ha samma som Mammi ett par RayBan =) Så älskade Angels ena par Rayban kom idag & ett par till min älskade Lillstrumpa Linda =) 
Dom översta RayBan är till älskade Angel i Junior storlek & dom under är till Min älskade Lillasyster Linda =) 
Detta blir ett paket till min lillasyster Linda =) Rituals produkter & en handduk =)  
Min Underbara Wille-Kille mår inte riktigt bra :( 
Världens bästa Hund min Wille-kille verkar ha en dålig dag idag så hoppas han mår bättre imorgon !! 
KÄRLEKSHUNDEN Wille så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Hampus får en boll på sin kudde =) 
Här är Linda ,Salims & Angels paket dom får på kudden ikväll =) 
Svårt att slå in Hampus boll så det fick blir en påse =) 
Vi har som tradition att man får ett paket på kudden när vi kommer & sover hos varann ,på hotell ligger det alltid en chokladbit men i vår släkt blir det paket =) 
Instagrambild =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel s¨å otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel fick paket av Moster Linda med familj =) 
Underbara Angel blev super glad att Moster Linda ,Salim & Hampus kom & hon fick så fint paket =) 
Denna fina barbie sjöjungfru fick Angel tusen tack vad fin =) 
Jag fick också ett superfint paket ;) 
Med en underbar ljuslykta som det står syster på =) Tack älskade Lillis så fin =) 
Åhh blev så rörd se vad fint min lillasyster skrivit hon älskar mej tack underbara söstra mi =) 
Angel plaskar i poolen & Hampus ,Salim & jag sitter & pratar =) 
Underbara Angel myser för fullt nu när Moster är här =) 
Detta fick Salim på kudden =) 
Detta fick Linda på Kudden =) 
Detta fick Angel på kudden =) 
Denna fick Hampus på Kudden =) 
Älskade Angel äter lite mat =) 
Älskade Hampus ,Linda & Salim gud vilken lycka ha dom här =) 
Angel gottar sej med kebabtallrik & det gilla hon super mycket =) 
Min Älskade Lillasyster Linda ,Hampus & Salim & Daniel & Rebecca =) 
Angel kollar när Salim ska köra fyrhjuling =) 
Salim ska ut & köra kermit =) 
Angel lite trött efter dagens alla bus & lek =) 
Salim kör iväg en sväng =) 
Salim tyckte det var super kul köra fyrhjulingen =) 
Salim på kermit =) 
Salim har hittat sin nya vän =) 
Nu ska Hampus åka en sväng =) 
Hampus & Salim !! 
Nu åker dom iväg =) 
Både Salim & Hampus tyckte de var super kul =) 
Jag & Älskade Angel =) Så Lycklig min älskade Lillasyster är här =) 
Pappakatt & Gizmo =) 
Gizmo framme med sin Pappa =) 
Gizmo & hennes Pappa =) 
Kul & se Gizmo med sin Pappa =) 
Älskade Wille hälsar på Pappakatt =) 
Min Älskade Underbara Wille mår inte riktigt bra ..älskar dej min underbara Wille-kille !! 
Linda & Salim =) 
Salim tog med sej Linda på en sväng =) 
Min älskade Lillstrumpa & Salim =) 
Linda & Salim har kul =) 
Underbara Linda ,Hampus & Salim har kul med fyrhjulingen =) 
Prinsessan Angel får sina Rayban som kom idag med posten =) 
Älskade Angel blev super glad =) 
Åhh mina Rayban utbrast lilla Angel =) 
Angel så glad få samma solglasögon som Mammi fast hennes är junior =) 
Vackra Angel testar dom direkt =) 
Stolt & Glad Angel i sina RayBan =) 
Angel tjöt av glädje =) 
Stolt Angel =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Självklart ska även Angel ha Rayban om Mammi har det =) 
Prinsen Wille njuter av att ligga ute med oss =) 
Hampus kör fyrhjuling & Salim åker med =) 
Hampus & Salim =) 
Hampus var duktig på att köra =) 
Hampus kör som bara den & Salim åker med =) 
Duktig Prinsen Hampus är på att kör hjulingen =) 
Världens vackraste syster son Hampus !! 
Salim vilar sej lite efter den långa resan =) 
Angel & Hampus hoppar =) 
Hampus & Angel har super kul =) 
Blev mycket skratt & Bus =) 
Angel & Hampus har super kul ihop =) 
Hampus & Angel leker & busar för fullt =) 
Se vad mysigt jag har tänt den fina ljuslyktan jag fick av min älskade Lilla syster Linda =) 
Vi har lite tv mys kollar på "Morran & Tobias" =) 
Älskade Angel & Salim =) 
Mammis älskade Hjärta Angel öppnar sitt paket på kudden =) 
Angel blev super glad då hon samlar på doc mcstuffie figurerna =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Känns så overkligt att min Älskade underbara syster Linda är här & jag kan inte beskriva hur glad jag är tjohoooo =) Älskar Dej Gumman ;)
Hoppas nu bara min lilla Wille mår bättre i morgon ... 
Han har haft svårt att andas & jobbigt i natt & flyttat runt sej hela tiden & imorse ramla han i dörren & fick inte med sej bakbenen riktig :( 
Gud blir så orolig vill min lilla Prins Wille ska må bra ju .
Men hoppas han mår bra imorgon att det bara var en dålig dag för han idag !! 
Nu ska vi fortsätta mysa & babbla här & jag kan verkligen säga att jag är så lycklig ha min lillasyster här tjohooo wiiie sooo happy =) 
Ha det bäst nu ikväll för de ska vi ha =)