fredag 24 juli 2015

Vi var & shoppa ;) Daniel & Rebeccas nya Iphone 6 kom =) Wow fick ett underbart samtal jag sa JA till =) Shit vilket oväder som kom & hagla !!! FredagsMys här hemma ;)


Underbart med Fredag & helg igen =) 
Vi åkte till stan & shoppa lite & Älskade Angel fick välja lite saker hon önskat sej =)  
Daniel & Rebecca fick sina nya Iphone 6 idag så dom greja lite med dom =) 
Fick ett underbart samtal idag där jag blev tillfrågan en otroligt stor & ärofylld fråga som jag självklart tacka med glädje JA till ;) 
Wiiie Gud vad kul & om mindre än ett år sker det & de är otroligt mycket att planera & fixa nu & så gäller sätta igång ;) O det kommer bli det bästa EVER ;)
Så nu kommer det bli massa massa planerering i kärlekens tecken så detta ska bli så otroligt kul & jag ska ge mitt allt & göra det bästa ;) 
Mer i andra bloggen & alla underbara bilder på oss WOW WIIIE =) 
När vi kom från stan öppna sej verkligen himmelen det bara vräkte ner regn & åska som bara den ... vi skynda oss drog ut allt som har med el osv att göra & tände massa levande ljus över allt & när vi skulle ta bort myggnätsfönstret för det regna in som fan då small det till & det kom hur mycket hagel som helst ..
Stackars lilla Angel blev lite rädd för åskan men vi myste ner oss med massa levande ljus & gotta i soffan&  hade det super mysigt så det gick över direkt som tur är =) 
Vill ju inte Angel ska bli rädd för åska =) 
Mysigt sitta inne med massa levande ljus & de regnar ute =) 
Kolla andra bloggen nu blir det massa planering & se alla Fredagsmys bad bilder & film mys på oss I LOVE IT ;) 
Till mina älskade Barn Jag Älskar er så mycket !! 
Här äter 4 av 5 katter & Wille =) 
Älskade Wille & katterna äter frukost =) 
Alla 5 katter äter sin frukost =) 
Gizmo äter frukost med sin Mamma Nala & sina kattsyskon =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Docka Angel så duktig i affären =) 
Prinsessan Angel så stolt över sin nya Mac stuffy lamm =) 
Älskade Angel så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Satan i gatan vad det kom regn oväder & åska & massa massa hagel .... 
Världens underbaraste Angel med sin nya lammis =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Världens bästa Angel i sin nya badcape & lamm =) 
Älskade Daniel & Rebeccas Nya Ihope 6 telefoner kom idag =) 
Jag fick shoppat lite nytt schampo & balsam för blont hår & blutsaft ny tandkräm & Mygga spray  =)
Angels shopping =) 
Angel valde 3 st nagelack ,ny spray balsam labolina & en ny tandkräm =) 
Även en söt liten gris att bada med =) 
Ett halsband valde Angel =) 
Läppsyl & ett par hörlurar valde Angel =) 
Den andra dockan från frost köpte Angel idag så nu har hon båda =) 
En söt kanin & choklad valde Angel =) 
Denna nya söta badcape att dra på sej efter badet till Angel =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel så otroligt stolt & glad !! 
Angel valde en mac stoffy docka med tillbehör =) 
Älskade Angel kortar sina saker =) 
Även nya plåster fick följa med hem =) 
3 st nya doftisar till smurfan så söta =) 
Angel valde en star Wars juice =) 
Angels star Wars juice hon valde med leksak i =) 
Detta var som leksak i juicen =) 
Äntligen hitta jag doft pulvret till kattlådan =) 
Angel kortar sina nya hörlurar =) 
Underbara Angel testar sin lurara & lyssnar på musik =) 
Charmtrollet Angel lyssnar på musik & dansar & sjunger för fullt =) 
Mammis underbara Angel så underbar !! 
Min Älskade Stolta Angel =) 
Angel har tagit på sej samma kläder som Mac stuffy som hon alltid kollar på på netflix =) 
Världens vackraste & finaste Angel !! 
Mammis älskade Sötnos Angel !! 
Angel dansar & sjunger & är så stolt över sina nya saker =) 
Prinsessan Angel så underbar !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Angel dansar & gör massa konster =) 
Så duktig & stark min lilla Prinsessa Angel är !! 
Underbara Angel !!! 
Vi käka super god lassande idag =)
Lite Fredagsmys =) 
Underbara Angel gottar sej =) 
Vi ska ha lite fredagsmyspys =) 
Vart en underbar Fredag & jag är fortfarande så super glad över det samtalet jag fick & jag får också fjärilar i magen =) Tjohoo kolla andra bloggen på allt myspys på oss vi har det allt bra vi ;) 
Gud vad kul det ska bli att planera STORT & UNDERBART &  nu blir det massa att  fixa wiiie så kul =) 
Nu ska vi fortsätta ha Fredagsmys här så ha en underbar kväll på er alla sötisar =)

& kolla andra bloggen så LOVELY ;)