onsdag 8 juli 2015

Våran Flowclean kom =) Wow vilken fin överaskning jag fick & present =)

Hej Godingar , idag har Angel plockat blommor till mej & vart ute med Gizmo utan koppel & Gizmo älskar att vara ute & busa =) 
Angel har hjälpt Pappi snickra lite på altan & hon är så duktig =) 
Jag fick en stor överraskning i dag & det var special beställda saker ;) 
Victoria,Dan,Vincent ,My & Loke dök upp en sväng & vi babbla lite =) 
Rebecca var inne & tatuera sin skuldra & det blev super fint =) 
Våran Flowclear kom idag till poolen så hoppas nu den funkar bra =) 
I dag är det sista omgången för vårtmedlet på Angels lilla vårta som vi behandlat i 5 veckor nu i gång i veckan .
Men idag på dagen kom Angel inspringades med en liten bit av vårtan som ramlat av så det var bra =) 
Angel har döpt vårtan till Gilbert så nu hoppas vi den försvinner helt med denna sista behandling ikväll =) 
Kolla andra bloggen vilken otroligt fin & ROMANTISK present jag fått wow ;) 
Älskade Angel har plockat så fina blommor till mej =) 
& ställt dom i vatten i sin Hello kitty mugg Tack min älskade Gumman !!
Älskade Wille-killen passar lilla Gizmo ute =) 
Familjens underbara djur Wille & Gizmo =) 
Älskade Angel =)
Prinsessan Angel hjälper till att bygga =) 
Charmtrollet Angel är så hjälpsam =) 
Jag fick stort & litet överaskning paket idag =) 
Även våran FlowClear kom hem idag till poolen som ska hålla vattenytan ren =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel snickrar & gör massa fina saker =) 
Se vad fint älskade Angel snickrat ihop =) 
Angel är duktig på att snickra =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel har gjort flät tofsar & målat sej själv så fint !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel leker med sina bilar =) 
Mammis älskade Hjärta Angel ute & busar =) 
Världens underbaraste Angel gungar !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel =) 
Älskade Angel ska hjälpa till bygga =) 
Prinsessan Angel är duktig på att snickra & bygga =) 
Angel borrar =) 
Nu börjar sidorna bli klara =) 
Som ni ser så har sidorna blivit klara & de blir super fint =) Ska bara sättas i belysning där också =) 
Underbara Angel gungar & njuter i solen =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angels skratt är som ljuvaste musik i mina öron =) 
Underbara Angel hoppar för fullt =) 
Angel på fyrhjulingen det blev en liten sväng =) 
Angel älskar allt med fart i & åka fyrhjuling älskar Angel =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud vad vacker & fin älskade Angel är !! 
Mammis älskade Solstråle Angel !!!
Angel grejar för fullt här hemma på gården =) 
Den lilla rutchkanan kan man använda som solsäng =) 
Angel solar sej lite =) 
Fina My & Vincent =) 
Angel vissar upp sin Gizmo för My =) 
Angel & My har byggt en hinderbana =) 
Kompisarna Angel & My busar en stund =) 
Älskade Angel,My & Vincent leker & har kul ihop =) 
Gjorde roliga test på fb om vad mitt namn betyder =) 
& vad jag skulle ha för smeknamn haha 
Vart en fin & underbar dag med full fart från morgon till kväll =) Tidigt i morgon kommer älskade Stora syster Linn & Jonathan hit kl 06,05 & det längtar vi till =) 
Nu blir det som vanligt massa soffmys här hemma så vi hörs imorgon igen ha en underbar kväll för det ska vi ha =)

Kolla de otroligt fina jag fick idag på andra bloggen & alla mysbilder på oss ;)