onsdag 29 juli 2015

Var i stan shoppa fixa nycklar =) Fick Besök av Victoria & My & Vincent Vi bada & myste för fullt =)

 Ja de är de verkligen så underbart =) 
De har regnat lite i dag men vi badar & myser ändå =) 
Vi drog in till stan & skulle fixa med nycklarna nu när larmet osv är inkopplat =) 
Behövde göra  en till nyckel till My Love så nu har vi alla varsin nyckel med en Personlig Larmbricka i olika färger =) 
Vi åkte & köpte massa fläskige till all grillning =) 
Sen var det shopping på M&M till Angels lycka =) 
Väl hemma greja vi lite sen kom Victoria & hennes söta barn My & Vincent =)
Vi bada i poolen käka jordgubbar & melon ,chips ,ostbågar & massa annat snacks så vi hade det super mys & barna hade super kul =) 
De börja små regna men som tur är har vi paviljongen som vi satt & myste under med levande ljus & baran bada & busa för fullt =) 
Så underbart att kunna sitta ute & njuta även om de regnar =)
Kolla andra blöoggen så LOVELY Mysbilder på oss =) 
Här var vi & gjorde nycklar =) 
Vi möte min älskade Son Daniel som jobbar & sliter =) 
Duktiga Daniel kör denna lastbil på sitt jobb =) 
Självklart valde ju jag den rosa larmbricka igår & idag valde jag en rosa grej att sätta runt min nyckel =) 
Daniels blev svart Larmbricka & Nyckelgrej =) 
Angels valde oranges Larmbricka & nyckelgrej =) 
Rebecca Valde blå Larmbricka & Nyckelgrej =) 
Fick köpt vit lackfärg i dag så imorgon blir det måla om bordet =) 
Angel fick en leklåda till sina badleksaker vid poolen & en fjärilskudde & en Mr Potato mjukis =) 
Även lite mer juicer & lite kexsnacks ... 
Lite fika bröd till mitt kakmonster Daniel som  älskar kakor =) 
Lite mer läsk till partycoolern =) 
Angel fick en doc Mac stuffie flaska =) 
Angel fick även naglelack & frost läppsyl & lite kuliga godisar =) 
Mitt cravings tork torkar som jag kallar dom =) 
Lite doftisar & rengöring =) 
Angels roliga gottepåsar & kex =) 
Älskade Angel la upp sina nagelack osv hon fick =) 
Angel fick 3 st nagellack med dödskallar på en grön jojo ,en bebistandborste till sin docka & en ko magnet =) 
Angel fick 2 st kinderägg en sofia Prinsessan & en cars & ett lila armband hon valde =) 
Angel hitta även ett diadem & en makeup neccesär =)
Angel fick en till badanka fast en blå denna gången =) 
Jag hitta ett svart glittrigt nagellack & extra rakhyvlar =) 
Jag fick denna fina hjärta med texten Mamma på =) 
Diskborste & en stor påse med Wille killens favvo gotta =) 
Roller inför målningen imorgon =) 
Lite olika chips & snacks följde ,med hem =) 
Mina favvo gottisar =) 
Lite doft värmeljus =)
Mera juicer till Angel =) 
Stort pack med tvättmedel =)
Massa massa fläskfile till grillningen =) 
Mammis älskade Docka Angel =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel öppnar sina kinderägg =) 
Denna söta var i Prinsessan sofia kinderägget =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Hjärta Angel med båda sina badankor =) 
Vi har duskat upp lite godsaker tills Victoria & barna kom =) 
Dagens instagrambild =) 
Charmtrollet Angel njuter i poolen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE   leende !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Lilla Vinnie myser efter badet =) 
Vincent ligger & myser =) 
Älskade Angel & My sparnag nakan i regnet & busa =) 
Älskade Angel & my busar för fullt =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel så LOVELY!!! 
Världens vackraste Angel med kompisarna My & Vincent =) 
Världens underbaraste Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Mammis älskade Sötnos Angel =) 
Prinsessan Angel i sin de drar T-shirt =) 
Min underbara dotter Angel så LOVELY!! 
Världens bästa & underbaraste Angel !! 
Angel & Vinnie =) 
Vinnie dansar till låten det dra bubben =) 
Sötnosen Vincent =) 
Vinnie hade super kul =) 
Vincent dansar & busar =) 
Mammis älskade Angel =) 
Underbara Angel visar upp sina söta pingusar =) 
Nu ska vi ha soffmys här =) 
Angel & hennes Gizmo =) 
Älskade Angel & Gizmo Myser =) 
Gizmo sover alltid bredvid Lilla Angel så mysigt !! 
Se så söta Angel & Gizmo är !! 
Världens vackraste & finaste Angel ,Gud vad jag Älskar dej min Gumma !! 
Har vart en otroligt fin & mysig dag & tror vi är experter på att mys till de lite extra nu varje dag under sommarlovet ;) 
Njuter av massa jordgubbar & vattenmelon & massa annat gottit =) 
Var kul att Victoria ,My & Vincent kom hit & vi hade trevligt =) Nu har vi myst ner oss framför tv & ska ha lite mer myskväll innan vi ska dejta kudden =) 
Ha en fin kväll på er alla sötisar så hörs vi imorgon igen =) Massa massa Kramizar