onsdag 15 juli 2015

Tjohoo mitt paket kom =) Leif från Halmstad kom idag =) Nu är det fullt hus så underbart =)


Ciao på er sockertoppar ,idag kom äntligen dom nackskydden jag OM beställde till poolen ,dom andra var inte i rätt färg så skicka tillbaka dom & fick nya som blev perfekt svart färg & Passar poolen perfekt =) 
Även packet från lyko kom till mej =) 
Idag har vi självklart badat & njutit ute & haft kul =) 
Angel & Hugo leker & busar gför fullt så dom har kul ihop =) 
Så sött se Angel som är Faster till Hugo ta hand om han & lilla Hugo ser upp till sin lilla Faster Angel =) 
Leif i från Halmstad kom idag så det blev fika & surra lite så trevligt =) 
Kolla in andra bloggen så otroligt underbart vi har det & så MÅNGA UNDERBARA bad bilder på oss ;) tjohoooo =) 
Mitt paket som kom idag =) 
Superbra schampoo & balsam & inpackning =) 
Även denna hårinpackning som är den bästa & den kan jag varmt rekommendera =) 
Med nackskydden till poolen kom =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel på fyrhjulingen =) 
Älskade Angel & Pappi åkte till stefan i täfteå som bygger nytt hus =) 
Prinsessan Angel kollar in när dom jobbar =) 
Mammis älskade Docka Angel köper en varsin hink & spade set till sej & Hugo =) 
Underbara Angel ska nu betala =) 
Prinsessan Angel är så duktig !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel ger Hugo presenten hon köpt till han en hink med massa sandleksaker =) 
Prinsessan Angel så  LOVELY !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Världens vackraste Angel !!! 
Underbara Angel !!! 
Charmtrollet Angel med sitt underbara skratt !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Charmtrollet Angel så underbar !! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Wow se vilka fina teckningar Älskade Angel gjort ... Hon har Målat mej & henne så fint =) Tack min underbara gumma =) 
Åhhh tack min underbara Gumma vad fint du ritat oss =) 
Angel fick en present av Pappi i dag =) Ett sånthär set hon önskat sej =) 
Underbara Angel blev super glad för presenten hon fick av Pappi idag =) 
Angel invigde de direkt =) 
Angel tyckte det var super kul att kunna var under vattnet länge =) 
Älskade Angel är under vattnet =) 
Världens bästa Angel så glad =) 
Älskade Angel &  Hugo badar =)  
Underbara Angel Gud vad jag Älskar dej !! 
Dagens instagrambild ... 
Vi åt tårta efter maten =)
Älskade Angel har valt tårtorna =) 
Underbara Angel älskar tårta & har väntat hela dagen =) 
Prinsessan Angel gottar sej med tårta =) 
Sötnosen Hugo äter tårta =) 
Mmm YUMMIE!! Hugo gilla tårta =) 
Grillad mat är alltid gott =) 
detta kort är tagit i dag för exakt 2 år sen =) 
Mammi & Linn puss =) 
Mor & Dotter mys =) 
Fick dessa kort av  Anders idag som han tog när jag & Angel var hos Vic på middag =) 
Älskade Angel studsar i hoppmattan =) 
Victoria & Malin =) 
Jag grejar med mobilen =) 
Mammi & Angel !! 
Jag & Malin =) 
Jag & Malin spexar =) 
Jag & Victoria =) 
Jag & Victoria =) 
Älskade Angel ,Mammi ,Victoria ,Malin & Jesper .. 
Här är Anders som skicka korten idag =) 
Angel & Dan hoppar =) 
Jesper & Dan busar =) 
Ojoj vilken dag det varit men så kul & mysigt =) 
Nu blir det ut i poolen & fortsätta mysa & ha det trevligt som vi är bäst på här hemma =) 
Så hoppas ni alla har det bra där på andra sidan skärmen ,så hörs vi imorgon igen =) 

Glöm inte kolla andra bloggen haha så underbart vi har det ;)