måndag 20 juli 2015

Smurfan fick splitter nya sommarskor osv idag =) Fira min älskade Linns 18 Årsdag i förskott =) Great Eastern =) Underbart poolmys & firar =)


Godkväll i alla hus & hem =) 
I dag har det vart en otroligt underbar & skön dag =) 
Willmans ringde där jag beställt nya sommardäck till smurfan & sa att däcken kommit idag så Vi åkte in till Willmans verkstad & dom byte däcken & gjorde framvagnsinställning/Hjulinställning medans vi satt ute & sola & blev servade kaffe latte osv YUMMIE !! 
Gud vilken underbar service dom har =) 
Sen åkte vi förbi affären shoppa lite tårtor osv för vi ska fira älskade Linn i dag eftersom hon fyller 18 År den 5 Augusti men då är hon i stockholm .
Så vi gick på resturang i stan Great Eastern & gode gud vad vi åt & åt trodde vi skulle spricka =) 
Det blev god kaffe med glass & prickar till efterrätt =) 
Sen var det hem & vi käka tårtor ,sjöng för Linn & hon fick en rosa champagne & hon har redan fått lite presenter i förväg som en fin klänning hon önska sej ,lite solningar ,"De Drar Bubben" T-shirts & andra kläder pengar osv osv =) 
Kolla andra bloggen så otroligt underbart vi har det ,men vi är ju bäst på att mysa & ha det bra ;) 
Massa fina bilder på oss & poolmyset & på vårat firande i andra bloggen wiiie LOVELY!!! Underbara bilder på Oss ;) så fina !! 
Verkligen & det är underbart =) 
Molin är snabb & kör in smurfan & byter skorna på henne =) 
Älskade Angel när vi satt utanför willmans & sola & fika =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Docka Angel solar & njuter !! 
Smurfan får den bästa servicen man kan tänka sej =) 
Molin tog en provsväng så allt var bra snacka om att dom är noga & gör ett super Jobb på Willmans ME LIKE ;) så kan varmt rekommendera detta stället ,snabba ,bra & till rätt pris =) 
Angel har klippt & gjort fina konstverk =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel dansar till frost låten =) 
Underbara Angel har sin Frost klänning & gjort sej fin inför resturang besöket =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Världens bästa Angel !! 
Angel har 2 st flätor i dag =) 
Älskade Angel grejar för fullt =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Underbara Angel busar lite innan vi ska åka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Såhär blond är jag nu & det känns underbart va sej själv igen =) 
Nu är vi i bilen =) 
Världens stoltaste Mammi =) 
Angel tycker det är kul korta Mammi =) 
Angel tar massa kort på mej i bilen =) 
3 av mina 4 älskade Barn Utanför Great Eastern =) 
Prinsessan Angel med sin stora syster Linn & hennes Jonathan & Store Bror Daniel & Hans Rebecca =) 
3 av Mina 4 underbara barn med respektive =) 
Grattis i förskott älskade Linn =) 
Angel älskar att ha sin stora syster Linn & store Bror med på restaurangen =) 
Mammis älskade Prinsessa Linn som snart blir 18 År =) 
Älskade Linn så Älskad & önskad !! 
Mmm YUMMIE!! 
Min Vackra fina älskade Angel äter & äter massa =) 
Världens underbaraste Angel älskar verkligen att va på resturang =) 
Min Vackra fina dotter Linn & hennes Jonathan =) 
Älskade Linn spexar lite =) 
Fina Goa Linn & Jonathan !!! 
Min fina docka Linn & Jonathan !! 
Min Underbara vackra Prins Daniel & hans Rebecca =) 
Min Fina Goa son Daniel & hans Rebecca !! 
Instagram bild på underbara maten =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Mor & Dotter myser på restaurangen =) 
Premiär Älskade Angel fick en bit friterad Bläckfisk & gilla det =) 
Första gången Angel äter friterad bläckfisk & hon gilla det =) 
Mmmm YUMMIE!! Underbara Angel gottar sej =) 
Mor & Dotter Mys !! 
Världens stoltaste Mammi med Angel,Daniel ;linn ,Rebecca & Jonathan på resturang =) 
Vi har super mys =) 
Gud vad underbart vi hade de på restaurangen =) 
Go Kaffe & prickar till efterätt =) 
Prinsessan Angel gottar sej med choklad prickar =) 
Älskade Angel busar & myser =) 
Min Älskade Docka Angel hämta lite glass till efterätt =) 
Älskade Angel var super mätt hon åt otroligt bra så hon orka knappt efterätt =) 
Sötnosen Angel äter lite glass =) 
Angel försöker tvinga i sej lite efterrätt hon var super mätt =) 
Mammis underbara Gumma äter glass =) 
Angel så duktig på att äta maten så hon orkade nästan inte äta glass ;) 
Min underbara Docka Linn serverar Mammi mer kaffe =) 
Älskade Linn blir snart 18 år gud vad fort tiden går =) 
Världens bästa Linn så snäll & serverar Mamm massa kaffe =) 
Instagrambild på efterrätten =) 
Underbart Årets Rosa Champagne Kom hem idag =) 
Kan ju säga att flaskorna är helt i min smak =) 
Ska bli kul att smaka denna rosa sommar champnagen =)  
Lovely bubble =) 
Prinsessan Angel fick en present hon valde i affären eftersom hon tappa sin vårta igår & hon valde självklart en barbie docka från filmen frost =) 
Min underbara Angel så glad över sin frost docka =) 
Angels Frost docka Anna =) 
Angel tog kort på sin fina docka =) 
Älskade Angel ville jag skulle korta när hon vila med dockan =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel i sin frost klänning =) 
Blev 3 st tårtor typ =) 
& Angel valde 2 bitar med blå marsipan =) 
Köpte en barn bubbel till Angel =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Linn !! 
Älskade Daniel ,Angel & Rebecca !! 
Linn & Jonathan när vi ska fira Linn äta tårta =) 
Tänk att min fina docka Linn snart blir 18 år =) 
Underbara Linn tar tårta först efter vi sjungt för henne =) 
KÄRLEKSBARNET Linn så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! Linn fick en rosa champagne av mej =) 
Angel älskar tårta & valde tårta med blå marsipan på =) 
Linn & Jonathan äter tårta =) 
Mmmm YUMMIE!! Tårta älskar Angel =) 
Angel lyssnar när vi sjunger för henne också eftersom hon ville fira att vårtan var borta =) 
Underbara Angel tyckte om att vi sjöng för henne också =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel gottar sej med tårta =) 
Älskade Angel är noga stänga locket på tårtan =) 
Duktiga Angel stänger locket så tårtan inte ska bli dålig =) 
Linn har tagit lite kort på ute platsen =) 
Poolen med locket på =) 
Min älskade Lillasysters katt som är ny opererad den sterilisera sej idag !! 
Gud vilken underbar dag & vi har så extremt mysigt så blir nästan avundsjuk på mej själv haha 
Nu blir det mer mys & fira här hemma men vi hörs imorgon igen =) 
Ha en fin kväll på er alla sötisar =)

Kolla andra bloggen på alla underbara poolbilder på oss  & mys & firandet som vi gjorde ikväll massa fina bilder ,vi kan verkligen mysa till det vi ;)