lördag 11 juli 2015

Satt i belysning i Poolen =) Var i stan tjohoo mysigt =) Nu börjar trallen skruvas på plats =)

 Underbar Lördag med massa mys & bus här hemma =) 
Idag åkte jag in till stan check andra bloggen wiiie LOVELY =) 
Mysigt har även haft lite egen tid jag & Linn idag =) 
Angel & Pappi & Jonathan åkte hämta mer virke & nu har det börjats lägga på trall så ca hälften blev lagt idag så resten blir imorgon för dom hade ingen mer trall hemma när dom var i stan så blir iväg tidigt hämta mer så de blir klart snart =) 
Jag & Linn gick igenom lite kläder som Linn fick =)
Sen har vi haft massa myspys & nu blir det Lördagsmys för hela slanten =)
Kolla andra bloggen så mysigt & fint vi har ;) Kan inte bli bättre =)  
Älskade Prinsen Daniel har borrat & satt i belysningen i poolens mugghållare blev super fint =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel kollar in trallen som skruvas på plats =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel tar en dans på trallen =) 
Världens bästa Angel så duktig =) 
Mammis älskade Angel snickrar för fullt =) 
Angel en riktig liten snickare =) 
Angel hammrar & snickrar =) 
Underbara Angel hjälper till att  bygga =) 
Älskade Angel hammrar med Mammis rosa hammare =) 
Underbara Angel =) 
Prinsessan Angel med Mammis rosa hammare =) 
Älskade Angel vilar sej lite efter allt jobb =) 
Angel på Pappis bil =) 
Älskade Angel har ritat så fin teckning till mej =) 
Tack min älskade Prinsessa För den fina teckningen =) 
Älskade Angel myser med sin Gizmo =) 
Prinsessan Angel fick en ny tandborste idag som hon blev så glad för =) 
Nu blir det massa lördagsmys här hemma & massa besök ,så ska inte sitta vid datan men hoppas ni har det bra på andra sidan skärmen så hörs vi imorgon igen =)
Kolla andra bloggen ;)