fredag 17 juli 2015

Pappi åkte ut på jobb på sjön !! Äntligen ska ja bli mej själv & bli Blond igen =) Life is gooood =)


Godkväll i alla hus & hem , imorse så åkte tyvärr Pappi ut på sjön igen & det kändes trist .
Men 28 dagar går fort får vi hoppas för lilla Angels skull =) 
Men Älskade Angel var Go & Glad & vi gick upp vid 5 för att hinna säga hejdå till Pappi som också tyckte det var super jobbigt att åka .
Min lilla Angel somna om i soffan efter Pappi vart & sagt hejdå.
Jag satt & drack mitt morgon kaffe bredvid lilla Angel i soffan & lyssna på lugnet av att hela huset sover .Ligger folk överallt haha så de e rätt fullt med gäster men så kul ;) 
Jag älskar att sitta & höra Angels söta underbara andetag & se när hon sover så sött =) 
Gizmo la sej som vanligt bredvid Angel & dom sov ihop =) 
Idag kom paketet med min nya data laddare som katterna bitit sönder i föregår =) 
Fick även ett nytt linne som var coolt =) 
Ja fick packat upp Angels påse från förskolan som Pappi lagt under trappan så därför har jag inte sett den innan =) 
Det var massa fina teckningar som älskade Angel gjort =) 
Vi har badat ,Grillat & myst & nu ikväll drog Linn slingor i mitt hår så vi får se hur de ser ut sen =) 
Men nu är jag på väg att blondera mej & bli mej själv igen så underbart =) 
Angel & Pappi pussas hejdå ... 
Far & Dotter mys !! 
Pappi & Angel myser ,pussas & kramas !! 
Pappi får en super go puss av Angel =) 
Älskade Angel somna om på soffan  !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel sover så gott i soffan & Gizmo ligger bredvid =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel & hennes katt Gizmo !!! 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel & Gizmo !! 
Kolla vad massa fina teckningar Angel hade i sin påse från förskolan som vi packa upp i dag =) 
Angel har målat & Ritat så otroligt mycket fina teckningar !! 
Gud vad Duktig min Prinsessa Angel är !! 
Otroligt fina teckningar Angel gjort !!! 
Låg även en fin pinne som Angel gjort fin =) 
Angel fick en liten present i dag en söt liten hund i väska =) 
Min Nya laddare till Datan kom idag =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel badar för fullt =) 
Mmm YUMMIE !!! Underbart med grillat =) 
Jag fick en coolt Linne med posten idag =) 
Mitt line det står " Jag är en tatuerad Mamma som en vanlig Mamma men mycket Coolare =) 
Hahaha Kolla stilen på Gizmo som hon ligger =) 
Angels katt Gizmo ligger så sött med bakbena =) 
Mammis älskade Prinsessa Angel så LOVELY!!! 
Nu lite Fredagsmys =) 
Världens underbaraste Angel fredagsmyser lite =) 
Älskade Angel & Hugo fredagsmyser =) 
Prinsen Hugo tycker det var gott med fredagsmys =) 
Charmtrollet Hugo =) 
Farmors lilla Hjärta Hugo =) 
Hugo & Angel =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel =) 
Underbara Angel !! 
Nu ska jag bli mej själv igen så skönt =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel somna gott i sin säng !! 
Prinsessan Angel sover så gott !!! 
Vart en fin dag men kändes lite tråkigt för lilla Angel eftersom Pappi åkt ut på jobb ,men vi har badat & grillat & myst på här & nu sitter jag med slingor i håret & ska bli spännande & se hur det blir ,men känner jag mej själv så blir det nog bleka ner hela håret imorgon för då trivs jag som bäst =) 
Nu ska vi ha lite soffhäng & mys som vi är bäst på ;) så vi hörs imorgon igen =) 
Kolla andra bloggen på allt myspys vi har & otroligt fina bilder på oss ;)