tisdag 28 juli 2015

Mycket Posetivt på "G" Bokas resor osv =) Min Nya Facebook & Nya Bloggen blev succé ;)

God kväll på er sötnosar ,måste bara säga att det händer otroligt mycket POSITIVT just nu som gör att jag har så mycket fjärilar i magen wiiie =)
Kommer " försöka" blogga en liten del här men det mesta är i den andra bloggen &den NYA BLOGGEN som byts ut mot denna helt så småningom =)
Men som ni ser & läser så står de en hel del i nya bloggen som många blir förvånade över ,Stort Tack till alla er som redan följer mej på den nya Bloggen & Tack för allt stöd & för att ni håller med mej ;)
Måste säga att jag nu även har fixat till Min NYA Facebook ordentligt & det blev super bra ;)
Kommer självklart ha kvar den gamla också ett tag till iaf men den kommer inte vara så aktiv & på den gamla har jag inga blockerade men gör inget eftersom den kommer inte användas så mycket =)
Ja jag har BLOCKERAT en del Människor på Min NYA  Fb eftersom jag vill ha den för mej & mina VÄNNER & Familj & NÄRA & KÄRA ,det kommer va mycket Privata inlägg & uppdateringar där som ni kanske redan ser ;)
Men otroligt kul att de redan är så många som anslutit sej till min nya Fb & vänner jag inte kunnat ha på den gammla =)
Men nu kör vi Wiiiie Pözz på er Godingar !!
Nu ska vi fortsätta bada & mysa här hemma så vi hörs av men glöm inte kolla andra bloggen där ser ni alla stora planer ,resor osv som bokas & grejas med nu ;)
Wiiie LOVELY säger jag bara ;)