tisdag 14 juli 2015

Massa Poolhäng & mys =) Underbart väder =) Jag & Linn åkte in till sjukhuset =) Huset fullt av gäster söder ifrån wiiie mys =)

Hello sötisar,självklart har vi badat & myst i poolen hela dagen & kvällen =) 
Satan i gatan vad underbart vi har det ;) 
Jag & Linn åkte in till sjukhuset & jag fick gjort röntgen igen & de är så skönt få det undanstökat =) 
Hemma grilla vi & njöt av detta otroligt sköna väder vi fått =) 
Blir mycket mycke bada här som ni förstår =) 
Angel & Hugo leker & badar & har kul ihop =) 
Känns så kul att ha sitt lilla Barnbarn här & han är ju så go =) 
Underbara bilder på vårat poolhäng & Mys på andra bloggen =)  
Instagrambild =) 
Mammis älskade Docka Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel njuter i Poolen =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Prinsessan Angel badar med stora syster Linn ,Jonathan,Hugo =) 
Massa Bad & Plask i poolen =) 
Mitt Älskade Barnbarn Hugo njuter i poolen =) 
Älskade Faster Linn & Hugo =) 
Farmors lilla Hjärta Hugo =) 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel så Underbar !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel älskar att bada =) 
Charmtrollet Angel !!! 
Underbara Angel gungar för fullt =) 
Kaira äter & katten som är Pappa till Nalas kattbebisar kom på besök =) 
Här är Pappakatt som vi kallar han för han är Pappa till kattungarna =) 
Mammis älskade Solstråle Angel så underbar & fin !! 
Prinsen Hugo =) 
Farmors lilla Prins Hugo dricker lite juice i värmen =) 
Charmtrollet Hugo !! 
Farmors lilla Charmtroll Hugo =) 
Älskade Hugo busar & har kul =) 
Sötnosen Hugo !! 
Se vad charmig & fin mitt älskade Barnbarn Hugo är =) 
Farmors lilla Hjärta Hugo så söt !! 
Hugo busar & har kul =) 
Världens bästa Angel badar & plaskar =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud vad gott med nygrillat =) Ni ser alla mysiga grillbilder & poolmys i andra bloggen på oss wiiie =) 
Världens bästa Angel borstar sina tänder =) 
Angel & Hugo borstar tänderna ihop =) 
Charmtrollen Angel & Hugo duktiga borstar tänderna =)
Vi har haft en underbar dag i dag & vi njuter för fullt här hemma av våran bubbelpool & det är mysigt ha mitt barnbarn här & nu ska vi ut & fortsätta njuta & ha mys så vi hörs imorgon igen =) 
Kan säga att nu är huset fullt av besökare från söder & det är otroligt mysigt & vi har så kul men de ser ni mer av på andra bloggen ;)