lördag 25 juli 2015

Magisk Lördag så underbart vi har det ;) Daniel körde till Mittituva osv ;) Underbart väder =) Poolmys & jag blev överraskad ;)

Inte många som kan !! 
Hello Magiska Lördag ;) 
Ojoj vilket underbar väder vi haft i dag så självklart blev det bad & mys hela dagen /Kvällen ;) 
Vi unna oss lite hämt mat & käka ute i solen vid poolen =) 
Daniel & Rebecca var i stan & shoppa & greja & nu ikväll ska dom va chafförer till mittituvan osv så otroligt kul & Mys men det ser ni allt om i andra bloggen  som vanligt ;) Wow & wiiie LOVELY ;)  
Älskade Angels teckning så fin =) 
Wow 43,1 grader i poolen va lite väl varmt =) 
Underbara Angel vid ute duschen =) 
Prinsessan Angel !! 
Älskade Angel älskar att bada =) 
Angel grejar för fullt =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel !! 
Angel njuter efter bad i sin nya badcape & grisnallen =) 
Charmtrollet Angel !! 
Världens bästa Angel njuter av solen =) 
Underbara Angel badar & njuter för fullt =) 
Charmtrollet Angel leker & har kul i poolen =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Älskade Angel tog på sej stövlarna & plocka lite svampar som växte på gräskanten =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Stolt Angel visar upp svampar hon plockat =) 
Angel plockar bort svamparna & lägger i hög =) 
Oj blev en heldel svampar lilla Angel hitta !! 
Prinsessan Angel räknar alla svampar hon plockat =) 
Älskade Angel så otroligt duktig !! 
Världens vackraste Angel så Underbar !! 
Älskade Angel !! 
Älskade Angel fick happy meal =) 
Nu ska vi mysa & äta vid poolen =) 
Mmm YUMMIE!!! Älskade Angel njuter för fullt =) 
Angel fick cheeseburgare & mc nuggets =) 
Min underbara solstråle Angel njuter av det underbara vädret =) 
Världens bästa Hund vår Wille-Kille =) 
Angel älskar Grädden & kolasåsen som är på mitt favvokaffe =) 
Älskade Angel får ta lite grädde med kolasås från mitt kaffe =) För grädden & såsen är överst så de är ingen kaffe hon får i sej =) 
KÄRLEKSHUNDEN Wille-killen så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Underbara Wille njuter i solen =) 
Älskade Angel kollar in leksaken från happy mealet =) 
Denna sötisen fick Angel i sitt Happy meal idag =)
Jag fick mitt favvo kaffe & en god cheese =) 
Underbart sitta dricka sitt favvokaffe vid poolen Yummie !! 
Vi har en skål med lite lördagsmys vid poolen =) 
Världens underbaraste Angel njuter av att bada & äta lite smågotta =) 
Prinsessan Angel plaskar & badar för fullt =) 
Världens underbaraste Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Rosa Champange är redo för ikväll efter mittituva party osv  =) 
Se vad mysigt ... 
Underbart fint & mysigt vi har det =) 
Älskar alla fina led lampor =) 
Sen tände vi alla ljuslyktor & stora lyktor runtomkring & det blev så extremt fint & mysigt ,tyvärr tog vi inte kort på det men de kommer en annan kväll =)

Gud vilken underbart fin & magisk dag/kväll  Vi haft =) 
Vi har badat & myser för fullt & Glöm inte kolla andra bloggen där ser ni ALLT  från vår myskväll/natt & alla badbilder från natten & party ;) 
Så ett stort måste gå in där & se & läs allt ;) 
Säger bara att jag har ju så otroligt TUR som får både se & Veta en hel del saker man inte trodde  & det gör att jag bara blir glad & lycklig över att jag valt rätt & tänkt & trott rätt hela tiden ;) 
Tycker faktiskt så synd om en del människor över att dom kan va så otroligt dumma & tro att man inte ser el är där el får veta hahaha men men nån gång kanske dom inser & vaknar ur sitt ego & ser sina egna brister & fel  & vad dom förlorar & vad dom gjort ;)
Lägger ingen mer energi på de utan bäst låta de va för de kommer aldrig bli nån förbättring eftersom dom inser ändå inte sina fel ,utan skyller på allt annat än att se de blir vad man gör det till ,,,alltså e de dom som styr hur de blir men de begriper dom inte ,,,lite patetiskt så man kan skratta åt det tragiska :)
Nu ska vi i allafall fortsätta bada & mysa blir nattbad så mysigt ;) 
Ha en fortsatt underbar natt på er alla för det ska verkligen vi ha ;)