tisdag 7 juli 2015

Linn & jonathans biljetter bokade =) Var i stan =) Våra "De Drar Bubben" T-shirtar kom idag =)


Godkväll på er Godingar ,idag bokades älskade Linn & jonathans biljetter hit & dom kommer på Torsdag morgon kl 06,05 =) 
Gud vad kul det ska bli tjohooo vad jag längtar efter min stora Prinsessa =) 
I dag kom Äntligen min & Angels " Det drar Bubben " T-shirts & Gissa om Angel blev galen av lycka haha 
Angels tröja var nr 2 av alla tryckta & min var nr 10 så det var kul =) 
Vi har lekt busat ritat & haft kul idag & nu ikväll åkte vi in till stan=) 
Kolla andra bloggen wiiie myspys på hög nivå =) 
Angel gjorde ett eget plåster typ & hon satt & tejpa & greja länge =) 
Älskade Angel vissar stolt upp sitt egengjorde tum plåster =) 
Prinsessan Angel så duktig på att greja =) 
Älskade Angels fina teckning på Wille =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !!! 
Underbara Angel busar & spexar =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
YUMMIE!!! Mammis & Angels favvomat kycklingtallrik med ris =) Blev vi överraskade med på dörren =) 
Charmtrollet Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens bästa Angel så underbar !! 
Tjohoo paket med posten =) 
Min & Angels De drar T-shirt kom idag =) 
Självklart blev det instagram bild på våra Bubben tröjor =) 
Världens vackraste Angel i sin " De Drar Bubben " T-shirt =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
UNDERBARA Angel i sin Bubben T-shirt =) 
Älskade Angel super glad över T-shirten =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Solstråle Angel så LOVELY!!! 
Prinsessan Angel så glad över sin nya T-shirt =) 
Älskade Angel får alltid övnings borsta efter jag borstat hennes tänder =) 
Världens duktigaste & finaste Angel !!! 
Gud vilken mysdag det har varit & skönt väder fast det kom lite små regn men det behövs =) Mysregn =) 
Regna i stan när vi var inne nu ikväll men blir så skönt i luften efter =) 
Nu ska vi inta soffan & ha lite myspys här hemma som vanligt så ha en underbar dag på er sötnosar så hörs vi imorgon igen =)