torsdag 2 juli 2015

Köpt en Portabel Ac =) Äntligen kom paketet från Granngården =) Otroligt skönt väder & vi njuter =)=


Gud vilken underbart väder vi har ute strålande sol & verkligen tropisk värme =) 
Så idag blev vi med portabel Ac en "KALLE" flytta in här helt underbart =) 
Idag kom äntligen leveransen från granngården  =) 
Vi har vart ute & njutit av det underbara vädret =) 
Vi grejar på & myser & busar blir mycket skratt & bus kan jag lova ;) 
Kolla andra bloggen på alla LOVELY bilder ;) 
Paket från granngården ... 
Får jag presentera Min "nya" Man Kalle hahaha =) 
Veckans bästa köp =) 
En Portabel Ac & valde den stora modellen =) 
Blev dagens instagrambild på våran kalle =) 
Angel målat  så fina teckningar =) 
Angel målat & skrivit sitt namn så duktig hon är =) 
Underbara fina teckningar Angel gjort =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan  Ange badar för fullt =) 
Älskade Angel älskar att bada !! 
Angel låtsas sova i badet =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel plaskar & leker =) 
Charmtrollet Angel !! 
Världens underbaraste Angel !!! 
Vart full rulle i dag & det bästa vi köpt var Ac så nu är det kallt & gott i sovrummet & på nere våningen så underbart =) 
Angel älskar det sköna vädret & vi busar & har massa mys här hemma =) 
Nu ska vi fortsätta myspysa så vi hörs imorgon igen =) 

Kolla allt underbart på andra bloggen =)