lördag 18 juli 2015

Blekt hela håret så nu är jag mej själv igen tjohooo =) 2 st dödsbesked idag :( Älskade Hugo,Linn & Andreas åkte hem sent i kväll !!


Inatt fick älskade Daniel besked om att hans fina vän gått bort så Daniel & Rebecca åkte iväg med väldans fart inatt :(
Uff jag blir så ledsen när man hör att en så ung person går bort de gör mej så ont i hjärtat :( 
Sen kom de ett till dödsbesked här idag så det känns lite tungt kan jag säga :(
Uff vad mycket ledsamheter det blev :( 
Men vi har försökt ha det trevligt & de blev en slö mys dag hela dagen ,
Jag blekte ner hela mitt hår så nu är jag mej själv igen & det känns så otroligt skönt =) 
Leif var förbi här med en stor ostkrokepåse till Angel & hon blev super glad =) 
Nu ikväll åkte mitt älskade Barnbarn Hugo & hans Mamma Linn & Andreas hem .
Gud vad sorgligt det var att säga hejdå :( saknar redan lilla Hugo .... 
Angel & Hugo har haft super kul & dom busar & leker bra ihop =) 
Ni ser & läser mer på andra bloggen även alla mys/slö bilder på oss ... 
Älskade Angel gjorde frimärken imorse =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel gör fina frimärken =) 
& en fin frimärksbok =) 
Se vad fina frimärken Angel gjort =) 
Angel klippte ut frimärken till mej tack min älskade Gumma vad fina !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! Angel har clips örhängen på sej =) 
Mammis älskade Docka Angel så fin i sina clipsörhängen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Världens underbaraste Angel så Underbar !! 
Älskade Angel ,Linn & Hugo Busar =) 
Angel & Hugo busar med Linn =) 
Mina fina döttrar Angel & Linn & mitt barnbarn Hugo =) 
Charmtrollet Angel ger Hugo ett kinderägg till Lördagsmyset =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel med sitt kinderägg =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Hugo har fått ett kinderägg av Angel =) 
Hugo ska äta sitt kinderägg =) 
Mitt fina barnbarn Hugo =) 
Mammis underbara Mystrollis Angel !! 
Lite LördagsMys För Angel & Hugo =) 
Denna sötisen fick Angel i sitt kinderägg =) 
Lite vattenmelon ,vindruvor & smågpotta som Lördagsmys =) 
Vi har Lördagsmysig här =) 
Prinsessan Angel är helt inne i barntv =) 
Underbara Angel älskar vattenmelon =) 
Prinsen Hugo spexar =) 
Älskade Hugo Lördagsmyser =) 
Fastrarna Angel & Linn leker med Hugo innan han ska åka ... 
Linn & Jonathan busar med Angel & Hugo =) 
Linn & Jonathan uzzlar med Angel & Hugo =) 
Sötaste Hugo =) 
Hugo Ska snart åka hem tyvärr :( 
Angel vissar Hugo sina ringar =) 
Prinsen Hugo busar lite =) 
Angel & Hugo & Linn & Jonathan har kul =) 
Sötnosarna =) 
Jag med älskade Angel & Hugo =) 
Mammi & Angel ska krama lilöla Hugo =) 
Prinsen Hugo =) Farmors lilla Hjärta =) 
Åhhh så Söta Angel & Hugo är !!! 
Fina Hugo går & Pussar Angel =) 
Så söta Angel & Hugo är =) 
Angel & Hugo hade svårt för att sluta kramas =) 
Angel & Hugo !! 
Faster Linn får en kram av Hugo =) 
Jag får en till kram av fina Hugo innan han ska åka ... 
Hugo pussa även på mej igen =) 
Älskade Hugo kramar om faster Linn =) 
Hugo kramar om Rebecca =) 
Farbror Daniel & Hugo kramas =) 
Prinsen Daniel Som är stolt Farbror till Hugo kramas hejdå !! 
Farbror Daniel busar lite med Hugo =) 
Älskade Hugo Med Daniel =) 
Hugo sprang runt till oss alla & krama oss så söt han är =) 
Farbror Daniel får en till kram av Hugo =) 
Angel & Hugo kramas & kramas =) 
Angel & Hugo så soa med varann =) 
Jag & Angel får en till go kram & Puss av Hugo =) 
Jag får så goa kramar av Både Angel & Hugo =) 
Farmor & Hugo =) 
Hugo Kramar om Jonathan =) 
& Rebecca får också en kram till =) 
& Stolta Älskade Faster Linn får en kram till av Hugo =) 
Daniel & Hugo kramas igen =) 
Jag får en kram till av Hugo =) 
& en go puss =) 
Angel & hugo kramas igen haha 
Hugo så söt & pussar på Angel =) 
Stolt Farmor ser när min älskade Angel & Barnbarn Hugo kramas =)  
Älskade Angel får en till puss & kram av söta Hugo =) 
Nu åker dom tyvärr hem & dom får köra hela natten :( Saknar redan !! 
Titta vad fint min älskade Pappa lagt ut på Fb ,jag blev så rörd tack älskade Pappa jag älskar dej !! 
Litet test om vad mitt namn står för i numerlogi =) 
Vart en slapp mys dag med lördagsmys & tyvärr åkte Mitt älskade Barnbarn Hugo & hans Mamma Linn & Andreas hem vid 23 ca ikväll så det är super tomt just nu :( 
Jag fick ju blekt hela håret så börjar känna mej som mej själv nu iaf =) 
Nu ska vi mysa ner oss & försöka få lite sömn så ha en fin kväll/natt på er alla =) 

Kolla andra bloggen på alla fina underbara bilder på oss i badet & soffmyset ;)