torsdag 16 juli 2015

Älskade Angel hos Tandis =) Ojoj Vilket underbart fint INFINITY Guldhalsband jag fick med våra namn på =) Gäster & mys =)


Hej & hopp Godingar , imorse åkte vi till tandis med Angel & vi fick åka till sjukhustandläkaren eftersom de är semester stängt i sävar .
Angel har haft lite ont i framtänderna men det är nog för dom börjar bli lösa ,men vill ju kolla upp det & det var som vi trodde dom börjar bli lösa så hon kanske tappar dom snart =) 
Angel var super duktig som alltid & fick välja en leksak i leklådan & hon valde en rosa ödla till sin samling =)
Gud vad överraskad jag blev i dag ,jag fick ett infinity guldhalsband som står för EVIG KÄRLEK & infinity står för gränslöst som inte har något slut =) 
På infinity symbolen står de bådas namn i guld =) 
Gud vad fint & gulligt & jag blev helt rörd så romantiskt =)
Kolla andra bloggen så extremt fint & romantiskt ;)  
Idag kom först Ludde & Ebba hit .
Ebba & Angel & Hugo bada för fullt =) 
Björn kom också & fika & de var trevligt & Leif var här också så de är verkligen fullt hus här =)
Men kolla andra bloggen så e alla gäster & bad & allt mys ,grill där ;) 
Wow e så otroligt glad över det fina guldhalsbandet Infinity med våra namn på att jag spricker men se alla fina romantiska bilder på oss där =)  
Älskade Angel hos Tandis ... 
Nu ska tandis ta kort på Angels framtänder .. 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så otroligt duktig !! 
Älskade Angel fick fluor lack på tänderna =) 
Nu var Mammis älskade Docka Angel klar & lika duktig som alltid =) 
Prinsessan Angel ska välja leksak eftersom hon är så duktig =) 
Angel valde denna söta rosa ödla =) 
Angels söta ödla till sin samling =) 
Ebba & Ludde kom =) 
Ebba badar i poolen med Angel =) 
Mammis älskade Docka Angel badar med Ebba !! 
Underbara Angel & Ebba !! 
Världens bästa Angel dyker & har kul i poolen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Ebba badar =) 
Angel,Ebba & Hugo badar =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel badar med Ebba & Hugo =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel & Ebba klär sej för nu blir det ut åka fyrhjuling =) 
Kompisarna Angel & Ebba !! 
Angel & Ebba letar efter blåbär =) 
Mmm YUMMIE!! Angel & Ebba äter några blåbär =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens bästa Angel & Ebba =) 
Vi testa denna goding ikväll & gud vad god den var kan jag lova =) YUMMIE!! 
Gud vilken underbar dag & vad överraskad jag blev när jag fick guldhalsbandet wow så otroligt romantisk  =)  Nu ska vi fortsätta ha massa mys här hemma som vi är så bra på ;) 
så ha en underbar kväll på er
Mer ser ni i andra bloggen wiie så fint & Romantiskt kan jag lova ;)