onsdag 22 juli 2015

Åhh vilken underbar dag det vart ;) Tyvärr åkte älskade Linn & Jonathan hem till Stockholm idag !! Massa Poolmys & Grill =)


Precis därför jag jämt kämpar & inte väljer lättaste vägen som många gör för dom är för fega för att kämpa & väljer det lättaste ,men sån är inte jag som tur är =) 
Så sant men inte många som tänker på det tyvärr !! 
Wow vilket underbart väder vi har idag igen ,känns verkligen att det är sommar nu =) 
Idag kom en till bikini & en tunika att dra över sej när man badat typ =) 
Vi har grejat & haft oss & badat & myst hela dagen & nu ikväll åkte tyvärr älskade Linn & jonayhan hem till stockholm :(
Gud vad tomt det blev med engång ,men som tur är kommer dom snart igen Om en vecka ca & gud vad jag hoppas tiden går fort =) 
Angel tyckte det var ledsamt att stora syster Linn åkte :( 
Vart mycket poolmys ,fick besök osv men det ser ni i andra bloggen så LOVELY ;) 
Kolla alla underbara bilder på oss & myset i poolen wiiie ;) 
2 Paket kom idag till mej =) 
Den sköna tunikan att typ dra över sej när man badat =) 
Min rosa bikini fast den var för liten på överdelen så Älskade Linn fick denna =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!
Mammis älskade Guda Gåva Angel gör ett shower med rockringen =) 
Mammis älskade Docka Angel så duktig !! 
Gud vad underbart vi har det =) 
Dagens instagrambild =) 
Underbara Angel & Linn !! 
Prinsessorna Linn & Angel leker =) 
Stora syster Linn busar med lilla Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Mammis älskade Prinsessor Linn & Angel  !!! 
Världens underbaraste leende har mina dockor Angel & Linn !! 
Linn & Angel busar & leker för fullt !!! 
Syskonkärlek på hög nivå =) 
Mammis älskade Döttrar Linn & Angel =) 
Underbara Angel & Linn leker lekar & har kul =) 
Både Linn & Angel älskar att vi har bubbel poolen =) 
Världens bästa döttrar har jag =) 
Älskade Linn & Angel !! 
Mammis älskade Angel ska bada igen =) 
Syskon mys !!! 
Fina underbara Angel & Linn pussar varann =) 
Stora syster Linn dansar med lilla syster Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Linn så otrolig VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mina underbara döttrar Angel & Linn har super kul & skrattar så dom kiknar =) 
KÄRLEKSBARNET Linn med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mmm YUMMIE!!! Kassler & ris till middag =) 
Älskade Linn står & ska ge Angel som kommer sprintades en kram =) 
Prinsessan Angel springer till Linn som snart ska åka ... 
& dom kramas & kramas =) 
Jonathan packar bilen medans Linn & Angel kramas hejdå ... 
Syskon kärlek så underbara döttrar jag har ,Gud vad jag Älskar er !! 
Mammis älskade Charmtroll Linn & Angel !! 
Mammis nybadad =) 
Angel kortar Mammi när jag kommit upp ur badet =) 
Världens bästa & Underbaraste Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Mystrollis Angel myser i soffan =) 
Vi myser i soffan =) Saknar min älskade Linn som är på väg till sht nu ... 
Nu myser vi efter ett långt underbart bad =) 
Nu har vi myst ner Oss & jag saknar min underbara dotter Linn blev så tomt nu när hon åkte !! 
Så mysigt jag lämna telen inne några timmar när vi bada & wow vad många fina medd jag fått under tiden ;) 
Men don't worry jag försvinner inte nånstans var ju bara & bada =) 
Älskade Linn gjorde så sött instagram på henne & Angel i badet =) 
Linn instagrama Jonathan på resan hem !! 
Nu ska vi ha filmys så ha en underbar kväll för det ska vi ha =) 

solen har skinit & vi med den vart en magisk dag & vi har badat & njutit för fullt här hemma =) 
Tror nog vi e bäst på det där med mys pys ;)
Gud vad tomt det blev nu när älskade Linn & Jonathan åkt :(
Vi saknar dom redan otroligt mycket men som tur är kommer dom snart igen =)   
Nu har vi intagit soffan & ska ha lite filmmys så ha en underbar kväll på er för det ska vi ha =) 
Kolla andra bloggen för alla underbara bad & mys bilder på oss wiiie =)