torsdag 7 maj 2015

Vi Mår Bra & Är otroligt Lyckliga & nu påbörjas poolbygge här hemma osv =)

 Hej mina söta trogna läsare , Får be om ursäkt för den dåliga uppdateringen här ...
Men jag /vi bloggar varje dag på andra bloggen =)
Jag har fått många mail där ni undrar om det hänt nåt & hur jag/vi mår ,så Gulliga ni är =)
Kan säga att jag/Vi är så otroligt LYCKLIGA  & har det otroligt bra =)
Men jag lägger min tid på att Blogga i andra bloggen & sen vill jag ta all min tid till att mysa njuta & ha det gott =)
Har även fått massa mail där det är många som har problem med att komma in på andra bloggen & tyvärr är de nåt strul med den men kommer fixa det så snart jag har tid så ha is i magen så kommer ni snart in i gen =)
Jag kommer blogga här igen lite längre fram =)
Men tack för er omtanke & va inte oroliga vi är superduper lyckliga & har det otroligt bra & det ser ni som har tillgång till andra bloggen ;)
Ha en fin dag på er alla mina fina läsare så hörs vi snart här igen ,men sålänge får ni kolla i andra bligen =)