lördag 6 juni 2015

Vi Firar Sveriges Nationaldag =) Malin Pingu kom =) Var förbi Victoria & kolla till henne !! LördagsMys här hemma =)


Grattis Sverige på er Nationaldag Önskar Angel !!
Godkväll på er sötnosar ,i dag åkte jag & Angel & Lämna Daniel & Rebecca i holmsund hos Elins föräldrarshus ,dom ska ta båten över till finland på en party tripp =) 
Efter det åkte vi & Plocka upp Malin & bort till Victoria en stund .
Malin följde med hem hit & vi tog med oss kycklingtsllrik från rapido för att fira lite av sveriges nationaldag .
Tyvärr regnar det hela tiden så blev inte att grilla el nåt .
Vi käka & hade det trevligt =) 
Putte kom hem vid 18 tiden & Vi var här tills simon & Wilma hämta han ca vid 23 & dom åkte till överklint el vad de heter =)
Kul han kommer ut på roligheter ,själv är jag för trött så mysigt stanna hemma & ha mor & Dotter mys ikväll =) 
Jag natta Angel & precis när min lilla Prinsessa somnat börja de åska & Strömmen gick :( 
Men som tur var kom den fort tillbaka =) 
Jag & Malin satt & surra & jag spådde lite =) 
Putte skicka medd & massa bilder & att han sakna mej & Älskar mej osv så gulligt =) 
& när han kom inatt hade han vart gullig & köpt med sej mitt favvokaffe tack sötis =) 
Älskade Angel har gjort så fin teckning så duktig hon är =) 
Regn & Rusk tog vi hämtmat med oss hem =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Docka Angel busar =) 
Älskade Angel spexar & busar för fullt =) 
Vi fira med kycklingtallrik från rapido =) 
Prinsessan Angel i sin svenska folkdräkt =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Världens underbaraste Angel !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel så fin !! 
Underbara Angel med sitt underbara skratt =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel busar =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel har målat sej lite =) 
Älskade Angel har målat svenska flaggan på kinden så fint =) 
Angel myser & har Lördagsmys =) 
Världens bästa Angel alltid så Go & Glad !! 
Angel & Putte gör armhävningar =) 
Underbara Angel !!! 
Angel & Putte busar för fullt haha 
Angel skrattar så hon tjuter när Putte busar med henne =) 
Putte & Angel har kul ihop =) 
Underbara Angel & Putte leker för fullt & har kul =) 
Angel & Putte dansar lite =) 
Putte & Angel tar sej en svängom =) 
När Putte kom hit efter han vart ute överaska han & hade med sej mitt favvokaffe =) 
Putte så gullig & hade med mitt favvokaffe när han kom efter han vart ute & jag hade inte lyckas somna fast jag är så trött så vet inte var jag ska ta vägen ...
Men nu har Putte kommit så nu ska vi försöka sova lite så hörs vi imorgon igen =)