onsdag 17 juni 2015

Vi åkte till stan & greja =) Sen hämta vi Angel & Åkte till strandvillan =) Massa myspys =)

Godkväll på er sötisar .I morse kom Anneli & fixa mina naglar när jag lämnat Angel på förskolan .
Sen åkte jag & Putte till stan & shoppa inför midsommar .
Vi var runt överallt.
Sen hämta vi Angel från förskolan åkte ner till strandvillan & käka middag & bada i poolen & hade det trevligt & Mysigt =) 
Älskade Angel busa & hade super kul =) 
Sen kom de lite gäster från uppsala & hälsa på oss i strandvillan en stund =)
Vi satt & surra & babbla lite innan dom gick . 
Vi hade massa myspys framför allt när vi var själva =) 
Se andra bloggen på alla fina mysbilder på oss =) 
Angels lilla Katt Gizmo hoppa in i tvättmaskin när vi plocka ur tvätten =) 
Gizmo tyckte det var spännande att kolla in tvättmaskin ... 
Sötnosen Gizmo =) 
Angels lilla katt Gizmo =) 
Älskade Angel gjorde lite "Mat" till mej =) 
Angel samla lite gräs & vi lekte att det var mat hon gjorde =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Angel har gjort mat =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel badar =) 
Prinsessan Angel så underbar !! 
Älskade Angel så otroligt underbar & go =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel badar & njuter =) 
Charmtrollet Angel gottar sej med en kallkorv efter badet =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Världens bästa Angel alltid så Go & Glad !! 
Mitt underbara Hjärta Angel !! 
I dag är det onsdag & dax för 2a omgången av vårtmedel =) 
Putte har fyllt kylen inför midsommar ... 
Mammis älskade Angel kollar lite på netflix =) 
Mammis underbara Angel myser med ostbågar !! 
Angel & Mammi !! 
Nu ska min underbara Angel sova !! 
Min underbara Angel blir nerbäddad av Mej =) 
Vart en otroligt fin dag med massa sol & vi har badat & haft det bra =) 
Min lilla Angel sover gott nu & vi ska se lite på tv & fortsätta mysa innan vi dejtar kudden =) 
Men vi hörs imorgon igen =)