torsdag 11 juni 2015

Var på sjukhuset & sen stan =) Massa bus & lek med Älskade Angel ute =)

Godkväll sötisar,idag var de en sväng till sjukhuset igen ,suck men skönt få de överstökat .
När Älskade Angel kom från förskolan hade hon ritat så fin fjäril & gjort ett armband som var superfint =)
Vi gick ut & lekte & busa i det sköna vädret & min lilla Angel plocka så fina blommor till mej tack världens underbaraste Angel gud vad Jag älskar dej =) 
Vi har haft en mysig fast ändå busig dag här hemma i solen =) 
Hoppas nu vädret kan hålla i sej så det blir sommar nu =) 
Älskade Daniel & Rebecca börja sätta upp paviljongen & det blev supermysigt =) 
Kolla andra Bloggen på alla mysbilder på oss WOW ;) 
På väg till sjukhuset !! 
YUMMIE!! Dagens lunch =) 
Wow vilken fin fjäril min älskade Angel målat tack gumman vad fin !! 
& en till superfin teckning älskade Angel gjort tack gumman vad duktig du är !! 
Angel har även gjort ett jättefint armband man knutter fast så fint !! 
Angel fick en pysselbok Frost idag & gud vad glad hon blev =) 
Mammis älskade Guda Gåva grejar med frostboken =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!!
Mammis Älskade Mystrollis Anel pysslar i frost boken =) 
Jag Myser lite med Gizmo =) 
Gizmo kommer alltid & lägger sej hos mej när hon vill sova =) 
Mys Med Gizmo =) 
Angels söta kattbebis Gizmo =) 
Angels katt Gizmo så söt & kelen =) 
Älskade Angel äter en daijmstrut =) 
Prinsessan Angel gottar sej med glass strut =) 
Underbara Angel grejar med gungan =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Världens bästa Angel snurrar gungan =) 
Älskade Daniel & Rebecca börjar sätta upp paviljongen =) 
Kommer bli super mys när det är klart =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Charmtrollet Angel njuter verkligen ute i solen =) 
Underbara Angel !! 
Världens underbaraste Angel busar med Mammi ute =) 
Prinsessan Angel gungar =) 
Angel tycker om att gunga =) 
Älskade Angel gungar & spexar på samma gång blev mycket skratt & bus =) 
Åhhh Gud Tack min underbara Angel ,Angel har plockat så fina blommor till mej =) 
Tack min älskade Angel Gud vad jag Älskar dej min underbara solstråle =) 
Dagens instagrambild på min underbara Angel !!! 
Älskade Angel skratta nr vi tog bort tofsarna över att håret blev så krulligt =) 
Angel med hennes underbara skratt =) 
Såhär fint blev Angels hår efter tofsarna =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Angel ville jag skulle korta hennes hår =) 
Angel blev superglad för lockarna =) 
Älskade Angel vill ha kvar lockar tills imorgon så vi satte upp håret i en knorr =) 
Prinsessan Angel sätter plåster på sina myggbet ... 
Älskade Angel har fått några myggbet & hon vill ha plåster på dom =) 
Världens duktigaste Angel så otroligt Go & Glad jämt !! 
Angel satte 3 st plåster på sina myggbet =) 
Daniel laga denna som Angel fick när vi körde Daniel & Rebecca till holmsund i fredags när dom skulle till finland !! 
Jag fick en god glass att mysa med nu ikväll =) 
Mmm YUMMIE!! Gott med glass =) 
Min lilla Prinsessa somna superfort ,men är för vi vart ute & busat hela dagen/kvällen =) 
Nu ska Vi njuta av glass & myspysa & se tv så vi hörs imorgon igen =)
Ha en fin kväll på er alla våra fina läsare,för det ska vi ha  =)