måndag 1 juni 2015

Var på sjukhuset !! Äntligen kom konverterna till hårddiskarna =) Massa hemma mys =)

Hej på er Godingar, Välkommen 1 Juni =) 
idag var jag på sjukhuset igen & det känns ju bara så jobbigt men nu e de skönt att ha vart där.
Daniel släppte av Rebecca hos Elin för hon skulle sätta i håret hos Elin .
Jag & Daniel åkte hem & Daniel satte i mer decklights osv & det blir superfint ,så duktig han är min Prins !! 
Idag kom hårddisk konverterarna så nu kan jag använda vilka hårddiskar jag vill & gud vad kul det var kolla på alla gamla bilder & höra på gammal musik jag sparat på data hårdiskarna haha ..
Jag & Angel busa & myste lite & hon har gjort så fin pärlplatta & massa fina teckningar osv 
Angel är så otroligt duktig & jag är så stolt över henne min underbara Prinsessa =) 
Vi har massa myspys här hemma & livet känns så otroligt bra & jag är så otroligt lycklig =) 
Se andra bloggen massa fina bilder där på oss =) 
Båda hårdisk konverterade kom idag så nu funkar mina gamla hårdiskar =) 
Lilla Gizmo & snövit myser =) 
Se så söta Gizmo & snövit är =) 
Här är den ena konverten =) 
Fick även hem dehär som jag ska testa så återkommer med vad jag tycker =) 
Den andra konverten till olika hårdiskar =) 
Älskade Angel leker med sin katt Gizmo =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel äter lite tårta =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel myser !! 
Underbara Angel spexar haha sötnosen min =) 
Världens underbaraste Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel i sin röda glitterhatt =) 
Charmtrollet Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel sjunger så fint för mej =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Angel alltid så Go & Glad !! 
Underbara Angel sjunger & Busar med mej =) 
Min Vackra fina duktiga Angel !!! 
Prinsessan Angel myser med Mammi i soffan =) 
Världens bästa Angel så LOVELY!! 
Kolla vilken fin pärlplatta Älskade Angel gjort =) 
Älskade Angels konstverk =) 
Se vad fint Angel klippt ..
Älskade Angel har gjort massa fina fjärilar =) 
Älskade Angel har gjort massa fina saker som hon klippt & målat så fint !! så duktig hon är !! 
Idag har jag gått 9946 steg & jag som bara får gå 14 steg oppps ... ska försöka kolla lite då & då hur många steg jag går om dagen =) 
Vart mest regn här idag igen känns som sommaren kommer komma sent i år för hittills har det nästan bara regnat .
Nu har Daniel också åkt till Elin & Andre för Reb har vart där hela dagen & kvällen .
Så nu har vi myst ner oss & ska vi se film & ha mys =)
Ha en underbar kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)