tisdag 16 juni 2015

Var i stan & sen hämta jag Malin så trevligt vi hade =) Åkte till strandvillan Putte bygger ny trapp =)

Godkväll Godingar,idag fick jag åka ta en Pspruta ,vist har det bara gått 8v sedan sist men tydligen måste jag ha sprutorna lite tidigare .
Efter jag vart hos Barnmosrkan åkte vi till stan & sen hämta jag upp Malin Pingu & vi åkte hit vi satt & fika surra & spela spel som Malin hade med sej .
Vi gjorde lasange vi käka & sen körde jag hem Malin & Jag & Angel åkte ner till strandvillan ,Putte är där & bygger en ny trapp som blev jättefin  =) 
Massa Myspys bilder i andra bloggen som alltid =) 
Då var det dax med en P-spruta igen ..
Nervös för sticket men sitter & väntar på att få komma in till barnMorskan =) 
Fick mitt favvokaffe efter så gott =) 
KÄRLEKSBARNET Angel Så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel med sin kattGizmo = 
Älskade Angel pussar & Myser med sin Gizmo =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!!
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel !!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Prinsessa Angel !! 
Världens underbaraste Angel alltid så Go & Glad !! 
Jag fick köpt nya stretch jeans idag =) 
Mina nya jeans =) 
Vi gjorde lassande till middag idag =) 
Älskade Angel grejar =) 
Nu är trappen klar & Blev superfin =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel =) 
Charmtrollet Angel !!!
Mammis älskade Angel =) 
Underbara Angel alltid så go & Glad !!
Angel & Putte kollar in att ute duschen funkar =) 
Angel & Putte kollar in duschen =) 
Älskade Angel känner så vattnet är varmt & Gott =) 
Min underbara Angel inviger ute duschen =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Vart en mysig & trevlig dag & nu sover min lilla Prinsessa & Vi ska se lite på tv & Myspysa som vi alltid gör dagens höjdpunkt =) 
så vi hörs imorgon igen =)