lördag 13 juni 2015

Underbar Mysmorgon =) Angel baka till oss =) Åkte till strandvillan igen =)

Underbar Lördagmorgon =)
Grattis min älskade Angel på din månadsdag =) 
Vi myspysa & tog det lugnt imorse .
Angel var duktig & "Baka" till oss =) 
Hon blanda chokladsås & massa olika strössel i en turtles mugg & servera med guldskedar & hällde upp juice till oss så vi satt & myste =) 
Min Lilla Angel måla sej till en Tiger/katt själv & det blev superfint ,Gud vad duktig min lilla Docka är =)
Det är underbart väder så vi grilla hamburgare & korv på berget till lunch så gott =)  
Sen packa vi ihop & åkte ner till strandvillan igen & hade Lördagsmys & bada i poolen =) 
Vi ska stanna här hela helgen så det blir nog mycket bad & bus =) 
Se alla fina mysbilder på oss i andra bloggen =) 
Man kan inte ha det bättre så underbart MYS!!! ;) 
Mammi Glad över att det är sol ute & allt mys &Bus med älskade Angel =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
Mammis älskade Docka Angel har gjort så fint till oss ,Gud vad jag Älskar dej min lilla Angel !! 
Vi har grillat hamburgare & korv på berget , YUMMIE!! 
Prinsessan Angel gottar sej med hamburgare vi grillat =) 
Älskade Angel så underbar !! 
Mmmm YUMMIE!!! Angel gillar hamburgare =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel gottar sej =) 
Världens vackraste & Underbaraste Angel har målat sej som en Tiger/katt helt själv =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Hjärta Angel spexar & busar =) 
Se va fint min lilla Angel har målat sej så duktig hon är !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel badar & njuter i poolen i strandvillan =) 
Underbara Angel myser med sin bebisdocka i poolen =) 
Se så Go & Underbar min älskade Angel är hon leker & badar sin lilla bebisdocka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens bästa & Underbaraste Angel i poolen =) 
Älskade Angel gick ner med Putte till vattnet & plocka blommor =) 
Underbara Angel plockar blommor tyvärr är det suddiga kort eftersom jag tog på avstånd med mobilen ... 
Angel har vart & plockat Blommor =) 
Min underbara Angel så underbar & plockar blommor !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel har plockat många fina blommor !! 
Gud vad jag Älskar dej min vackra Angel !! 
Tack världens bästa & underbaraste Angel för dom fina blommorna !!  
Nu är vi i strandvillan & badar & Myser för fullt & ska stanna här i helgen =)
Nu ska Vi ha Lördagsmys så vi hörs imorgon igen så önskar er alla en underbar Lördagskväll för det ska vi ha =)