torsdag 18 juni 2015

Tyvärr kom inte Pappi hem idag !! Vi var & fixa i strandvillan & rätt var det var var det fest !! Vart super trevligt men tyvärr skedde en osmaklig sak av en person !!

Godkväll på er ,när vi vakna i morse åkte vi lämna Älskade Angel på förskolan sen åkte vi & fixa lite inför midsommar .
Sen hämta jag & Putte Angel på förskolan & det blev bad & bus & Angel lekte med barna lite & det blev sent för rätt var det var det typ fest här i strandvillan... 
Tycker så synd om min älskade Angel men hon hade kul sprang & busa med barna & hade kul =) 
Så hon verka inte lida ,var nog mer jag som tycker att det inte passar sej ha barn på en fest typ .
Men meningen var att Pappi skulle komma & Hämta Angel på förskolan idag men hans båt blev försenad så han kommer i land imorgon istället .
Sen när jag nattat älskade Angel satt vi ute på altan & folk satt & parta & de var en väldigt opassande sak som skedde under kvällen så jag fick mej en ordentlig tankeställning & lite avsmak för att vara ärlig mot en viss person  .
Men förutom det var det en trevlig kväll med massa mys ,skratt =) 
Se andra Bloggen på ALLA fina mysbilder på oss & Andra & Massa Partybilder på oss & på hur Go & Mysig Putte är  mot mej ;)
Älskade Angel äter frukost =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Underbara Angel i poolen =) 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Docka Angel leker med nån granne =) 
Världens underbaraste Angel busar & leker =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Charmtrollet Angel gottar sej med en glass =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Världens bästa Angel alltid så Go & Glad !! 
Putte dansar för mej .. 
Putte kortar mej när vi går in =) En Stolt & Glad Mammi !! 
Jag på väg in !!! 
Världens underbaraste Angel med lite chips =) 
Nu ska vi borsta tänder =) 
Vart en trevlig dag & Kväll & Angel hade super kul & tyckte det var spännande få va uppe till 23,20 ca =)så hon somna med ett leende på läpparna =) 
Tyvärr blev det så sent idag & festen håller tyvärr på än ... & jag tyckte det var super trevligt & kul fram tills de osmakliga hände & det förstörde min känsla av att det var en perfekt kväll .
För det var en perfekt & bra trevlig kväll förutom det osmakliga ...
Ja tycker det är tragiskt det som jag såg & hörde ang den personen men man kan hoppas den inser själv hur osmakligt de beteendet var .
Nu ska jag & Putte snart gå & dejta kudden & myspysa,de är vi ju bäst på ;) 

Det är ju en dag i morgon också =) Så får dom andra festa vidare själva =) 
Så ha en underbar kväll & natt på er alla !!