söndag 14 juni 2015

Söndagsmys i strandvillan =) Vi städar Grejar ,badar & Myser & Putte gräver & fixar för nya trappan han bygger =)

Godkväll på er Godingar ,vi har haft söndagsmys här i strandvillan & jag & Angel har städat & grejat lite inne inför Midsommar ,men jag har mycket kvar att städa & fixa men tar det i veckan när Angel är på förskolan =) 
Putte har tagit bort trappan helt på sidan & grävt bort massa & kämpat på för han ska fixa en platå till uteduschen osv .
Äskade Daniel var snäll & kom med pizza & en kycklingtallrik så vi slapp ställa oss greja med middag också .
Angel har badat & busat & ritat otrolig fina teckningar ,Gud jag är så imponerad av henne & jag blir så stolt =) 
Angel har plockat massa fina blommor idag med =) 
Vi badar & myser i poolen & har haft en otroligt fin söndag =) 
Se alla fina mysiga bilder på oss i andra bloggen wiiie så mysigt vi har =) 
Angel har plockat en fin blomma tack min älskade Gumma !! 
Älskade Angel gräver lite & rättar till gräsmattan =) 
Prinsessan Angel hjälper Putte platta ut hålorna i gräset =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel gottar sej med kycklingtallrik =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Wow kola vilken underbart fin teckning älskade Angel målat =) Gud vad stolt jag blir hon är så otroligt duktig !! 
Underbart Fin teckning Angel målat !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Världens underbaraste Angel äter lite glass till efterrätt =) 
Prinsessan Angel gottar sej med glass i stora lass =) 
Angels underbara fina teckning ,gud vad jag blir impad & stolt !!! 
Angel har Målat Mammi,Pappi & Angel & 3 st fina nallar =) 
Otroligt fin teckning Angel gjort på oss Tack min underbara Angel vad duktig du är !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! Angel har plockat ännu mer blommor Tack underbara Dej =) 
Världens bästa & underbaraste Angel kom med ännu mer blommor så fint & gulligt =) 
Mammis älskade Charmtroll Angel plockar massa fina blommor =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad plockar alla blommor hon ser =) 
Min underbara Angel med fin blomma hon plockat Tack Gumman !! 
Vi har satt älskade Angels blommor i vatten =) 
Se vilken fin blombukett Angel plockat =) 
Prinsessan Angel plockat så fina blommor ,Tack mitt älskade Hjärta !! 
Dagens instagrambild på min underbara Angel & blommor hon plockat !! 
Mammis stolthet & Lycka Angel i poolen =) 
Underbara Angel älskar att bada =) 
Vi har haft en underbar dag med mycket bad & lek & bus =) Fick även grejat & städat & nu sover min lilla Angel i sitt rum här i strandvillan & nu ska jag & Putte se tv innan de är dax att dejta kudden =) 
Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)