torsdag 25 juni 2015

Nu Är vi med katt Gizmo Flytta in idag =) Angel shoppa mer kläder i stan =) Jag fick Pappi köpa Touch tele =) Jag tog beslutet & bröt med en gammal vän !!

 
Godkväll på er Godingar , imorse var det full rulle & massa morgonmys =) 
Sen var det till stan shoppa lite Mer kläder till Älskade Angel & Hon älskar att shoppa kläder så hon var lyrisk av glädje =) 
I dag fick jag brev från granngården med present checkar eftersom min leverans fortfarande inte kommit .
Fick min Favorit body lotion idag & gud vad glad jag blev var längesedan jag haft den =) 
Fick shoppat lite nya saker till verandan =)
Inatt ska våran katt bebis Gizmo sova inne & hon har redan lagt sej på Angel så dom sover så sött ihop =)
Pappi fick äntligen gått med på att köpa en Touch tele idag så han kommer med i utvecklingen haha 
Han har haft en gammal knapptelefon så jag lär få sitta vissa han & lära han men det blir kul =) 
Jag ringde hans nya tele & hans nya nr & han blev helt förstörd & visste inte hur han skulle svara hahahaha men nu kan han både svara & ringa & skicka sms =)  haha 
Se andra bloggen på allt myspys vi har & Tyvärr även en otroligt äcklig berättelse om en extremt falsk person som beter sej så jävla illa & är empatilös ,så jag tog beslutet att bryta kontakten med denna människa ,kanske skriver här också nån dag men nöjer mej med att ni får läsa i andra bloggen sålänge =) 
Kolla andra bloggen på alla fina mysbilder på oss ;) MYSPYS =)
Fick detta brev  & checkar i dag från granngården för att jag inte fått min order än ...
Värdecheckar på 150kr var ju snällt men hade vart bättre om de jag beställt för en månad sen kom istället ...
Min Favort bodylotion jag fick idag Wiiie så underbar den är men tyvärr supersvår att få tag på =)
Köpte 2 såna här stora för 99,90kr st med vit botten & 2 st mindre för 29,90kr st med vit botten till verandan =) 
Här är dom 2 små med fin text på =) 
& här e dom 2 stora med ett fint hjärta på blir fint på utebaden =) 
Även 3 st sten hjärtan med fina texter på =) 
3 st mygg avvissare med refil =)
Köpt en rosa flytväst till älskade Angel =) 
Älskade Angel på väg till stan för shopping =)
Världens Underbaraste Angel !!! 
Älskade Angel så LOVELY!!! 
Mammis stolta glada Angel med sina klädespåsar =) 
Underbara Angel så glad över att shoppat mer kläder =) 
Blev en till Frost Klänning =) 
Tunna strumpbyxor med en kanin på =) 
Ett par leggings ... 
Prickiga tunna strumpbyxor ... 
3 pack strumpor =) 
Ljusrosa tunna strumpbyxor med söta ögon på bena =) 
Till Pappi blev det en ny CAT telefon =) 
Pappis Cat telefon så nu ska han ha Touch tele äntligen så jag får vissa & lära han  =) Han har haft en gammal knapptele så nu var det dax för något nytt =)  
Angel köpte även ett line =) 
Med en zebra med glasögon på =) 
Bästa Angel spexar & ska prova sina kläder =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel testar sin flytväst =) 
Angel blev så glad över att den var rosa & satt bra =) 
Charmtrollet Angel i sin flytväst =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Nu har vi fått in Angels katt Gizmo permanent =) 
Världens stoltaste katt ägare Angel & hennes Gizmo =) 
Underbara Angel så glad över sin kattbebis =) 
Världens bästa Angel spexar lite =) 
Mammis älskade Hjärta Angel busar =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Premiär första natten för Gizmo hos oss =) 
Älskade Angel & Gizmo =) 
Se vad sött dom sover ihop =) 
Gizmo kröp upp & la sej på lilla Angel & somna gott =) 
Så sött & gott dom sover ihop =) 
Världens underbaraste Angel & hennes Gizmo =) 
Världens underbaraste Angel sover så nöjd & belåten med sin kattbebis Gizmo =) 
Älskade Angel somna i soffan & katten Gizmo la sej bredvid =) 
Prinsessan Angel & Gizmo =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel sover gott med sin katt =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Docka Angel & Gizmo sover ihop =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel & se så gott Gizmo sover på Angel !!
Prinsessan Angel så LOVELY!!
Älskade Angel & Gizmo !!! 
Världens underbaraste Angel Gud vad jag Älskar dej gumman !! 
Gjorde två test i dag på Fb på mina namn =) 
Vad fina svar om vilka mina skyddsänglar är =) 
Nu sover älskade Angel med Gizmo på sej så gott & dom är så söta ihop =) 
Jag har lärt Peter hans nya tele så vi hade kul en stund haha 
Men är så glad att han äntligen gått med på att testa en ny tele =)

Nu blir de mystaijm här så  Hoppas ni alla får en fin kväll för det ska vi ha med massa myspys som vi e bäst på ;) så hörs vi imorgon igen =)