söndag 7 juni 2015

Mysmorgon på Berget =) Var hos Victoria & kolla till henne !! Vi var på Äventyrslekplatsen med Katja ,My & Vincent =)

Godkväll i alla hus & hem =) 
I morse myste vi lite & Putte sov ut länge =) 
När Putte vakna käka vi frukost & sen körde jag & Angel ner han till strandvillan  för han skulle greja med utedusch som han också köpt nu .
Ja passa på att köra inom Vic På vägen hem & tog en fika & Träffa hennes syster som var där & lämna Vincent .
Dan kom när vi satt & fika så nu har jag träffat Dan han verka trevlig .
Katja & My kom & jag & Angel bestämde att vi åkte med Katja & Barna till äventyrslekplatsen & busa =) 
Det var otroligt fint där & barna hade super kul =) 
När vi åkte hem släppte jag av Angel till Daniel som kommit hem från finlandsresan så han kunde ge Angel kvällsfika & bad .
Jag åkte ner hämta Putte i strandvillan sen hem & gjorde kvällen med Angel =) 
Vart mysigt idag & vi har haft kul =) 
Min lilla docka Angel stenslockna efter en hel dags utelek & bus =) 
När vi var på äventyrsleklatsen slog det lock för mitt höger öra & jag känner att jag börjar få ont ,så jag måste ta tag i detta att jag känner att jag inte mår riktigt bra ,känner att nåt är fel i kroppen så jag måste ringa vårdcentralen imorgon & be dom ta prov ,är rädd jag får öroninflamation nu .... 
Kolla alla mysbilder i andra bloggen wow =) 
Älskade Angel & My busar =) 
Charmtrollet Angel & My leker & har kul =) 
Angel & My!! 
Älskade Angel ,My & Vincent =) 
Älskade charmtroll är Angel ,My & Vincent =) 
Angel & My kollar in en kanot som sattes i vattnet vid lekparken =) 
Kompisarna Angel & My !! 
Angel & My tyckte det var spännande se kanoten sättas i vattnet =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Mammis älskade Docka Angel gottar sej med macka i äventyrslekplatsen =) 
Prinsessan Angel njuter av en god macka =) 
Älskade Angel så underbar !! 
Angel satte sej vid en bänk & käka lite mackor =) 
Underbara Angel njuter för fullt =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Charmtrollet Angel !! 
Världens bästa & underbaraste Angel !! 
Prinsessan Angel matar fåglarna med kanterna från mackorna =) 
Älskade Angel tyckte det var super kul mata ankor & fåglarna =) 
Angel så snäll & matar fåglarna så dom ska få mat =) 
Angel sprang fram & tillbaka & hämta mer mat till ankor & fåglarna =) 
Mammis Älskade Chramtroll Angel alltid så go & omtänksam !! 
Underbara Angel springer & busar för fullt =) 
Angel tyckte detta var super kul =)
Nu ska Lilla Angel åka kana =) 
Tittut här kommer älskade Angel !! 
Tjohoooo Angel åker kanan flera gånger =) 
Rutchkana älskar Angel =) 
Min Lilla Sessa Angel har super kul =) 
Mammis älskade Hjärta Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel så duktig & klättra upp i lektornet =) 
Tjohooo här kommer Katja med Vincent i knätt & My springer efter =) 
Katja ,Vincent & My =) 
Älskade Angel klättra lekte & busa för fullt =) 
Världens bästa & Underbaraste Angel !!! 
Mammis älskade docka Angel !! 
Angel blev hungrig igen så dax för en till macka =) 
Angel äter en till macka & ilar lite =) 
Angel fikar & pratar med Vincent & My =) 
Mmmm YUMMIE med macka ute =) 
Älskade Angel satte sej bredvid linbanan & gotta sej med en macka =) 
Prinsessan Angel njuter för fullt =) 
Gott att Angel äter men är den friska luften & allt lek & bus som gör hon blir hungrig =) 
Älskade Angel åker linbana & My springer bredvid =) 
Tjohooo här kommer Angel åkandes =) 
Älskade Angel & My =) 
Det kilades bra i magen på Angel så blev mycket skratt =) 
Tjohooo detta var super kul tyckte Angel =) 
My Jagar Angel som åker linbanan =) 
Angel & My !!! 
Kompisarna Angel & My !! 
My hjälper till dra upp Angel igen men det är för tungt sötnosar =) 
Här kommer världens vackraste Angel !!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Världens underbaraste ,Vackraste Angel !!! 
Mammis älskade Lycka & Stolthet Angel så LOVELY!!! 
Angel tar sej n kik i små husen =) 
Angel tyckte husen var små & söta =) 
Underbara Angel åker linbana igen =) 
Älskade Angel !!! 
Prinsessan Angel tyckte det killandes bra i magen =) 
Tjohooo detta var super kul =) 
Älskade Angel älska åka linbanan =) 
Angel skrek & tjöt av skratt =) 
Underbara Angel !! 
Åka linbana var kul =) 
Här kommer min underbara docka Angel åkandes = 
Prinsessan Angel har superkul =) 
Älskade Prinsessan Angel åker linbana igen & igen =) 
Kolla älskade Angel skratt & glädje =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Ojoj kolla vilken hög kläder ställning... 
Prinsessan Angel klättrar =) 
Älskade Älskar  att klättra =) 
Min lilla klätterAngel =) 
Underbara fina Prinsessan Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Vi har haft en fin & Underbar dag /kväll & så trevligt det var i äventyrslekparken så ditt ska vi fler gånger =) 
Jag blir så glad i mitt Mammihjärta när jag ser Angel så glad & Lycklig & leker & Busar så =) 
Nu har min lilla Prinsessa Angel somnat gott & Vi ska krypa ner se lite tv & Myspysa ;)

Jag känner att det börjar gör så ont i örat :(hoppas det inte stör sömnen inatt.
Ha en fin kväll på er alla så hörs vi imorgon igen =)