fredag 12 juni 2015

MiddagsBjudning hos Victoria =) Sen åkte vi ner till strandvillan =)

God kväll på er godingar =) Vi tog en mysmorgon här & Älskade Angel greja i sin frost bok innan förskolan =) 
Angel hade med sej jättefina teckningar osv som hon gjort på förskolan idag ,så duktig hon är min Lilla Docka =) 
Jag & Angel var bjudna på middag hos Victoria så vi åkte ditt & det blev grillade spet & potatiskluftor & rotfrukter ,gud vad gott det var & Angel åt massa av köttet & tyckte det var super gott =) 
Malin Pingu kom & vi satt & surra & hade trevligt =) 
Det var jag ,Angel ,Malin ,Victoria ,Dan & nån Anders & jesper & sen kom nån Peter .
Angel fick va i centrum & fick alla att leka & busa med henne så hon hoppa studsmatta ,gunga ,spela Kubb & Crocket & sen bada hon i bubbelpoolen & hade super kul =) 
Innan vi åkte bjöds de på massa god frukt som efterrätt  =)
Angel var super glad & Pigg & vi åkte därifrån & ner till strandvillan vid 23 ca =) 
Älskade Angel sten slockna efter en rolig kväll & hon brukar aldrig vara uppe såhär sent =) 
Har vart en super trevligt kväll måste jag säga ,Tack För den goda maten & middagsbjudningen Victoria & Dan =) 
Massa kvällsmys i andra bloggen på oss ikväll =) 
Mammis Älskade Docka Angel målar i frost boken =) 
Prinsessan Angel så mysig & go !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Se vilka fina teckningar älskade Angel gjort =) 
Angel är så duktig på att måla !! 
Jättefina teckningar fick jag tack min underbara Angel !! 
Charmtrollet Angel busar =) 
Vi Åt marängswich & negerboll till fika idag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens underbaraste Angel !!! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Älskade Angel fick md sej Anders & hoppa =) 
Angel hoppar för fullt =) 
Älskade Angel gör massa trix på hoppmattan =) 
Underbara Angel har kul =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis underbara Prinsessa Angel så Fin & go !! 
Älskade Angel tyckte om köttet super mycket så hon tog mitt med =) 
Världens bästa Angel !! 
Gud vad go ma Victoria & Dan bjöd på YUMMIE!! 
Mammi & Angel diggar till Våran favvo låt "det dra Bubben" =) 
Angel fick med sej Dan en stund & Hoppa =) 
Angel & Dan hoppar för fullt haha 
Älskade Angel busar & har kul =) 
Angel & Dan hade super kul =) 
Älskade Angel låg i mitten så fick Dan hoppa runt så hon studsa upp =) 
Prinsessan Angel har kul med Dan !! 
Älskade Angel tycker om att hoppa & studsa =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel hoppar högt =) 
Underbart höra älskade Angels skratt =) 
Nu gungar Angel & Dan =) 
Angel hade kul med Dan =) 
Angel & Dan Gungar & Dan var en riktig lekfarbror =) 
Nu fick Angel med sej Anders på studsmattan =) 
Älskade Angel hoppar så högt & Anders har svårt komma upp haha 
Angel hoppar med Anders =) 
Se vad högt min lilla Angel hoppar =) 
Anders putter på gungan för Angel !! 
Älskade Angel var i centrum hela tiden & de gilla hon =) 
Anders gungar Angel =) 
Angel & Dan spelar crocket =) 
Angel tyckte det var kul =) 
Angel var duktig på att spela crocket =) 
Nu ska Angel spela kubb =) 
Jesper & Angel spelar kubb =) 
Angel är duktig på att kasta =) 
Nu är det PREMIÄRAngel har sin nya bikini vi köpte & nu blir det bad =) 
Mammis älskade Prinsessa Angel så underbar & Fin !! 
Nu ska min älskade Docka Angel bada & inviga sin nya bikini =) 
Malin fotar mej hahaha 
Jesper tar det lugnt .. 
Stolt & Lycklig Mammi !! 
Dan & Jesper !! 
Angel busar =) 
Underbara Angel i poolen =) 
Älskade Angel tycker om att bada =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
Sötnosen Angel badar =) 
Världens Vackraste & Underbaraste Angel !! 
Angel busar med kameran haha 
Älskade Angel badar med Jesper =) 
Angel & Jesper har badringar haha 
Angel busar md kameran haha 
Underbara Angel ger så många skratt & bus =) 
Charmtrollet Angel !! 
Såhär kan man också ha badringen visar Angel =) 
Puss på dej min vackra Docka Angel !! 
Dan fick också en badring haha 
Nu kom Dan & hoppa i badet med Angel & jesper =) 
Angel badar & busar för fullt haha 
Angel tyckte det var superkul bada i Victorias bubbelbad =) 
Älskade Angel häller vatten på gubbarna haha 
Nu har även Anders kommit i badet ... 
Prinsessan Angel har massa bdkompisar att busa med =) 
En kille som heter Peter kom =) 
Peter & Victoria surrar för fullt =) 
Jesper i badet =) 
Efter badet åt älskade Angel massa god frukt =) 
Mmmm YUMMIE!!! Frukt gillar Angel !! 
Angel fick egen bubbelläsk =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel när vi kom till  strandvillan =) 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Angel tar en godis  i strandvillan =) 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Jag imorse nyvaken & trött =) 
Älskade Daniel fixar altan ... 
Paviljongen är uppsatt =) 
De blev jättefint men syns dåligt eftersom de står så mycket grejer överallt =) 
Daniel skruvar trall ...
Älskade Daniel är superduktig ... 
Mysigt med decklighsen... 
Mysigt med paviljongen ...
Rottingbaren är uppsatt =) 
Jag är supernöjd med baren =) 
Rottingbaren & stolarna & lilla rotting glasbordet ... 
Loungehörnsoffan & bordet ... 
Blev super mysigt med kuddar & filtar osv ... 
Mysigt med blommor & ute högtallarna är uppsatta =) 
Mysigt det kommer bli när alt e klart =) 
Såhär ser det ut just ni men kommer bli superfint när allt e klart =) 
Mysigt inne i paviljongen =) 
Har vart en underbar fredag & som sagt min älskade Angel sten slockna efter en rolig & busig fredag =)
Nu blir det massa MysPys här som vanligt ;) 
Hoppas ni alla haft en fin Fredagskväll ,Men vi hörs imorgon igen =)