tisdag 9 juni 2015

Köpt en stor Mosquito =) Var på Röntgen =)

Godkväll sötisar ,idag har jag vart inne på sjukhuset på lungröntgen så känns bra få de ur världen .
Fick handlat hem en maskin som ska ta bort mygg & knott men tyvärr verkar den inte maximallt förens om 3 veckor ca .
Men blir spännande se om det funkar =)
När älskade Angel kom från förskolan gick vi ut & klippte gräset ,Daniel starta upp åkgräsklipparen & jag körde den så nu har jag klippt gräset för första gången i år =) 
Daniel tog röjsågen & klippte kanterna & Angel & Reb flytta undan massa saker =) 
Så skönt få klippt gräset =) 
Sen var det in & ha lite kvällsmys här hemma =)
Mer bilder på myset i andra bloggen ;)  
Denna har vi köpt idag så hoppas nu vi slipper mygg & knott i år =) 
Synd bara att det tar upp till 3 veckor innan den ger full effekt .. 
Den blir bra att ha längst bort på  altan  =) 
Instagrambild på myggo som han heter =) 
Inne i väntrummet p röntgen....skönt få det gjort =)  
Fick köpt lite vitaminer till mej så jag får hjälpa kroppen boosta sej tillbaka =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel myser med sin katt Gizmo =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Docka Angel myser med sin Gizmo !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel myser med sin Gizmo =) 
Prinsessan Angel & Gizmo mys =) 
Vi käka Angels favvorätt kyckling gryta =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens underbaraste & bästa Angel har plockat så fina blommor till mej Tack min underbara Angel vad fina !! 
Charmtrollet Angel busar & leker ute =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud Vad Jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel busar för fullt =) 
Prinsessan Angel laddar med en dolemino =) 
Älskade Angel alltid så otroligt Go & Glad !! 
Mammis älskade Solstråle Angel =) 
Jag klipper gräset för första gången i år =) 
Skönt & få klippt ner gräset =) 
Stolt Mammi klipper vårat gräs =) 
Instagram bild på årets första klippning =) 
Fick bild på min älskade Prinsessa Linn & hennes Pappa John =) 
Nu har Vi myst ner oss i sängen ska glo lite på tv & min lilla Angel sten slockna hon var helt slut efter vi vart ute & grejat =)
Frisk luft gör alltid gott .
Men känner att det var kanske inte så bra jag klippte gräset det hugger som faaan bak i ryggen & jag vill va som en fällkniv typ :( 
Men det är ju tvunget att göras & nu är det gjort så bara bita ihop & inte klaga =) 
Nu återgå till tv & Myset så ni får ha en fin kväll på er alla sötnosar =)