fredag 5 juni 2015

Katja,My & Vincent kom & vi prata & bearbeta barna ang gårdagens händelse :( FredagsMys !!

Godkväll på er sötisar ,jag det vart inte mycket sömn för mej inatt som ni kanske förstår .... 
Men idag kom Katja hit & hon hade med sej My & vincent .
Vi fika & prata & det var trevligt dom kom .
Vi prata med barna om det som hänt & ventilera lite med dom små !! 
Jag har prata med victoria som är hemma igen men väntar på en utredning om vad som hände .
Victoria skrev så fint inlägg på Fb & tacka mej söta lilla gumman ,de är väl en självklarhet att man gör allt man kan & lite till för sin vän !!! 
I dag har det vart lite små mys hela dagen då jag är så trött & mycket tankar .
Angel har ritat & busat & lekt för fullt så det verkar inte som hon tagit någon skada av vad som hänt & det känns skönt =)
Vi har massa mys & de ser ni i andra bloggen som vanligt !! Tack Honey du finns & stöttar mej =)  
Älskade Angel har ritat en söt turtles =) 
Angel har gjort fina leksaker till Gizmo så duktig hon är =) 
Älskade Angel,Vincent & My =) 
Mammis älskade Docka Angel äter lite fredagsgotta med My & Vincent =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel ,Vincent & My busar =) 
Prnsessan Angel har mys med kompisarna My & Vincent !! 
Älskade Angel har ritat & målat så fint !! 
Angels fina konstverk =) 
Mammis Mystrollis Angel leker med sina smurfar =) 
Prinsessan Angel tycker det är kul med sina smurfar =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel!!!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Charmtrollet Angel i sitt kvällsbad =) 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Nu lite Fredagsmys =) 
Vi myste med jordgubbar i marängswich så gott =)
Se vad fint Victoria skrivit på fb ...
Jag blev så rörd av allt fint hon skrev & hennes fina Mamma ...
Det blev massa kommentarer som var fina .. 
Många skrev jag var en hjältinna osv men tycker det är en självklarhet alla hade gjort samma ...
Många fina kommentarer blev det ... 
skönt se så många som bryr sej ... 
Många som stöttar så fint ... 
Tycker så synd om fina vic & förstår hennes rädsla om va som hände :( 
Underbara människor det finns ... 
Jag försökte ge kort förklaring ... 
Som ni ser så är alla så underbara !!!
Tänk vad mycket stötta man ändå får från fb =) 
Känner så med fina victoria & förstår hennes oro ,ja e lika orolig ja om de sker igen osv .. 
Skönt få stöd av så många fina människor =)
Underbara Victorias Mamma skrev så fint =)
Har vart en rätt lugn Fredagskväll & känner mej fortfarande skakis & konstigt nog så rätt var det är börjar jag gråta ,men är väl chocken som släpper kanske .
Nu har vi fredagsmys & ska mysa ner oss i soffan se lite film så hoppas på att få lite sömn i natt .
Ha en fin Fredagskväll på er alla !!