måndag 8 juni 2015

Jag var på vårdcentralen ojoj jag har världens infektion i hela kroppen & blev akut röntgen !!

Instagrambild på Älskade Angel i äventyrslekparken igår =) 
 Hej Godingar i morse efter vi lämnat älskade Angel på förskolan Kom fina Erika hit & jag fick fotvård & vi babbla & Fika så trevligt =)
Skönt nu är mina fötter sommarfina & det känns underbart =) 
Sen åkte jag till vårdcentralen & det blev massa provtagningar osv .
Det vissa sej jag har dubbelsidig lunginflammation ,dubbelsidig njurbäcken infektion,ögoninfektion på båda ögon & öroninflamation i båda öron & bihållsinflamation osv osv så de är ju inte konstigt jag gått o mått dåligt & känt mej konstig & trött,slut kroppen .
Fick en akut remiss till röntgen av lungorna ,men kommer åka in i morgon när Angel är på förskolan .
Skönt nu fick jag antibiotika osv så nu ska det väl vända & blir bra hoppas jag =) 
Jag har ju gått i ca 7 veckor & känt jag har mått sämre & sämre men hela tiden tänkt det går över det är bättre imorgon .... 
Synd jag  inte gick tidigare för då hade jag kanske inte fått alla dess infektioner ... 
Men nu kan de bara bli bättre =) 
Vi har haft massa myspys idag & jag känner mej så otroligt lyckligt lottad =) 
Se mer i andra bloggen ;) 
Sitter på vårdcentralen & ska ta prover sen in till läkaren igen !!
Blev massa mediciner att hämta ut men allt hade dom inte i sävar så Daniel & Rebecca åkte till stan hämta resten =) 
Fått ögondroppar ,kortisonspray,värktabletter osv 
En av Mina penicilliner hoppas nu detta hjälper =)  
Jag blev överraskad med mitt favvokaffe =) 
Min Favvo parfym kom =) 
Prinsessan Angels fina teckning tack gumman vad duktig du är !! 
Dom stack mej på flera ställen & massa prove togs ... 
Jag är helt sönder stycken av alla prov men skönt få de gjort så nu kanske man snart mår bättre =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! Angel fick denna fina sjöjungfru av Danne & Reb som dom hade med sej från finland =) 
Kaira & hammy =) 
Kattbebisen Hammy =) 
Mammis älskade Docka Angel stenslockna !! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Vi har myst & busat lite & sen stenslockna min lilla Prinsessa fort i sin säng & nu har Vi myst ner oss & ska se lite på tv & göra de vi gör bäst MYSA ;) 
Ha en fin kväll på er alla sötisar =)