fredag 19 juni 2015

Glad Midsommar på er !!! Pappi kom från sjön & Hämta Älskade Angel på kvällen !! Vi har haft en underbar Midsommar här i strandvillan ;)


Glad Midsommar på er mina Fina Läsa.
Imorse gick vi upp & Vi gjorde oss klara inför att dansa runt midsommarstången =) 
Det var även fiskedamm & andra lekar som Angel tyckte var superkul =) 
Angel tog några lotter & vann en mugg & i fiskedammen fiska hon upp en tom & Jerry godispåse =) 
Sen blev det grillning & lekar & efter det kom ÄNTLIGEN Pappi från sjön & han åkte direkt hit till strandvillan & hämta älskade Angel ca kl 18 .
Dom åkte upp till Björn & fira lite midsommar där & sov där .
Här i strandvillan blev det fest ,polisen kom med piketstryrka & civilare osv .
Jag ,Putte & Leif bada i poolen & hade super Mys hela kvällen & natten =) 
Putte var supergullig & go & mysig som vanligt ;) 
Eva-Sofie & Åsa hoppa också i poolen senare & vi hade super trevligt  =)
Putte & leif körde mej i rullstolen upp till nån granne & hämta cigg .De var en skratt resa kan jag lova hahaha 
Vi kom inte i säng förens kl var 06 på morgonen.
Men nu blir det massa mer mys på oss precis som hela kvällen varit superduper MYS =) 
Vi e så otroligt lyckligt lottade =) 
Kolla andra Bloggen på alla underbara midsommarmysbilder på mej & Putte & alla badbilder i poolen på oss osv...superdupermys kan ja lova =) & Alla midsommarbilder på oss & festen så kolla andra bloggen wiiiie LOVELY!!!  Soooo HAPPY HAPPY ;) 
Mor & Dotter !!! 
Glad Midsommar på er önskar Mammi & Angel !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !!! 
Underbara Angel & Mammi !! 
Gud vad Jag Älskar dej Min Underbara Angel !!! 
Prinsessan Angel alltid så Go & Glad !! 
Charmtrollet Angel busar lite =) 
Världens underbaraste Angel !! 
Jag är världens stoltaste & lyckligaste Mammi & beundrar min underbara Angel !! 
Jag får världens godaste Midsommar Puss av min älskade Angel !! 
Stolt Mammi !!! 
Prinsessan Angel i sin fina midsommarkrans !!! 
Underbara Angel i sin Midsommarkrans & sverigeklänning !! 
Nu är Prinsessan Angel redo att Fira Midsommar med Mammi !! 
Gud vad vacker & fin min Älskade Angel är !! 
Världens vackraste Midsommar flicka min underbara Angel !! 
Älskade Angel så otroligt fin !!
Mammis stolthet Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel dansar & busar lite =) 
Världens bästa Angel !! 
Angel sitter & vilar sej lite nu ska vi snart ner till midsommarstången =) 
Det börjar komma lite barn att leka med Agnes & hennes bror & Angel busar lite =) 
Världens underbaraste Angel när vi är på väg till Midsommarstången =) 
Älskade Angel dansar runt midsommarstången =)  
Jag blev så varm i mitt Mammihjärta se Angel dansa runt midsommarstången =) 
Älskade Angel tyckte det var super kul =) 
Älskade Angel så otroligt fin dansar runt midsommarstången & firar midsommar !! 
Älskade Angel så otroligt Duktig & Fin !! 
Här kommer min älskade Prinsessa Angel dansandes =) 
Gud vad stolt jag är att vara Angels Mammi =) 
Putte tog ett kort men tyvärr kom inte hela Angel med ... 
Angel ska fiska fiskdamm =) 
Andreas hjälper Angel fiska =) 
Prinsessan Angel fiskar =) 
Älskade Angel så otroligt duktig !! 
Angel fick napp =) 
En Tom & Jerry Påse & Andreas är snäll & hjälper Angel !! 
Fanns roliga spel =) 
Denna mugg vann Angel på lotteriet =) 
Angels mugg med Godispåsen i =) 
När vi kom till strandvillan igen stenslockna min lilla Angel en stund !! 
Mammis älskade Prinsessan Angel somna ,hon var så trött eftersom det blev så sent igår !! 
Min underbara Angel tar en liten skönhetslur !! 
Världens finaste Angel äter grillat & potatisgratäng !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! Angel njuter ute i solen =) 
Gud vad jag Älskar dej min vackra Angel !! 
Till midsommarmiddag blev det grillat kött & potatisgratäng & sallad !! 
Älskade Angel & Ebba hos Björn !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Angel & Elvira i stallet !! 
Angel så duktig & hjälper Elvira med hästen =) 
Angel klättrar & busar i kojan =) 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Vackra ,fina Angel & Elvira rider på hästen =) 
Prinsessan Angel & Elvira äter jordgubbar =) 
Jag & Putte i poolen ...
Vi myser i poolen =) 
Jag,Putte & Leif i poolen =)
Jag,Putte & Leif i poolen !! Honey försöker Pussa mej som vanligt ;) 
Picketbilen som kom & en civilare !! 
Instagrambild från Elin på deras midsommarfetsen hemma på berget =) 
Har vart en fin & rolig & otroligt MYSIG Midsommar & så mysigt få firat med älskade Angel ända fram till kl 18 då Pappi hämta henne =) Angel & Pappi har haft det superkul hos Björn & här i strandvillan var det fest tills kl var efter 06 på morgonen .
Hoppas ni alla haft en fin midsommar ,nu är jag svintrött eftersom det festats här i 2 dygn & knappt någon sömn så nu ska vi krypa ner & mysa efter en otroligt mysig rolig & romantisk midsommar firande ;)

Glöm ej se i andra bloggen på alla fina underbara midsommarbilder på oss & poolmys osv =)   
Så vi hörs imorgon igen .