onsdag 3 juni 2015

Fixat håret & Naglarna =) Rituals produkterna kom =)

Hej sötisar , idag åkte jag till Helena som fixa mitt hår & gud vad skönt få långt hår igen =)
Sen kom en tjej som heter Anneli hit från täfteå & hon fixa mina naglar & det var en super trevlig go tjej så ska fortsätta låta henne fixa mina naglar =) 
Älskade Angel busar & leker & mår toppen =)
& vi har otroligt kul här hemma & busar ,Myser =) 
Som vanligt se andra bloggen haha Myspys & bus på oss idag =) 
Mammis älskade Docka Angel äter frukost =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel så myspysig på morgonen =) 

Nu är håret fixat så skönt =) 
Tyvärr suddig bild men nu har Helena fixat mitt hår igen så skönt =) 
Nu har nagel tjejen kommit =)
Anneli var super duktig på att fixa man naglar =) 
Jag valde måla i fransk vita tippar & sen silver glitter =) 
Annelis inlägg på fb med mina naglar hon gjort =) 
Jag kör en liten halvdiet =) 
Älskade Angel hade med sej en fin pinne hon sandpapprat & fixat så fint i dag & den var så len & fin =) 
Mina produkter från rituals kom ,handtvålar & handlotion & ett silver fat till dom =) 
Fick med en present ett solkig typ =) 
Skönt få hem rituals produkter som jag blivit beroende av =) 
Prinsessan Angel har målat sina fina naglar =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Angel busar med sin sparkis =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel !! 
Underbara Angel busar & leker för fullt =) 
Angel har byggt massa broar osv så duktig hon är på att bygga =) 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Min underbara Angel så duktig & Målat sina naglar så fint !! 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!! 
Charmtrollet Angel är inne i barntv =) 
Min underbara Angel alltid så Go & Glad !! 
Jag i min nattfläta =) 
Gjorde roligt test på fb & lite kul eftersom jag spår i tarotkort att jag fick detta resultat =) 
Vart en underbar dag & skönt att få fixa till sej lite nu inför sommaren osv =) 
Min underbara Angel sover så gott & nu ska vi mysa ner oss ;)
Men vi hörs imorgon igen så ha en underbar kväll på er alla =)