söndag 28 juni 2015

Beställt nya Bikinisar & sommarklänningar =) Wow vilken helg ;)

Wow vilken underbar dag det har varit i dag =) 
Vi har vart ute & Grejat & dom är så otroligt duktig & fixar med bygget av verandan & fixat lite förberedelser med poolen osv & vi tror det kommer vara klart till helgen så då blir de invigning här =) 
Vi Var i stan käka lunch med barna Angel & Daniel & Rebecca så mysigt =) 
Jag blev bortskämd fick hämtmiddag & mitt favvokaffe & låg & mös i loungesoffan i de sköna vädret & Angel bada & plaska i stora poolen =) 
Jag fick beställt hem lite bikinis & sommarplagg så nu hoppas ja de kommer hem fort fort =) 
Kolla andra bloggen på helgens underbara bilder på oss =)  
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Mammis älskade Docka Angel så underbar !! 
Blev Mys Lunch på pionen =) 
Mina älskade Barn Angel & Daniel & hans flickvän Rebecca =) 
Älskade Angel myser & busar Med store bror Daniel & Rebecca =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel fick klubba som efterrätt =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel badar i stora poolen =) 
Världens vackraste Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Älskade Angel busar för fullt =) 
Ja fick Kycklingtallrik till middag YUMMIE!! 
& Mitt Lyx Favvokaffe Wiiie så gott =) 
Instagrambild på hur bortskämd jag blir =) 
Jag ligger ute i loungesoffan & njuter av lugnet här hemma =) 
Solen skiner för fullt varmt & gott =) 
Instagrambild =) 
Beställde hemma denna mysiga sommarklänning skönt & ha när man går upp ur poolen =) 
Även denna klicka jag hem =) 
& denna rosa bikinin... 
& denna turkosa bikinin =) 
& en Orange bikini så nu hoppas jag dom kommer fort =) 
Världens bästa & underbaraste Angel i sitt kvällsbad =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Charmtroll Ange busar i badet =)  
Underbara Angel plaskar & leker i badet =) 
Hahaha Älskade Angel så busig & rolig =) 
Har vart en underbar dag & kväll & Älskade Angel är ju bara så underbar & hon får en att skratta hela tiden =) 
Nu sover älskade Kärleksfrukten Angel & vi ska se lite på tv & ha soffmys här hemma så vi hörs imorgon igen =)