måndag 22 juni 2015

Angel var ledig från förskolan idag & åkte på Frasses & Rickleå =) Ja var hemma på berget & fixa en sväng =)sen hämta Putte på jobb & nu e vi i strandvillan igen =)

Godkväll på er Godingar, imorse körde jag Putte till jobb & jag åkte hem & gud vad skönt det var att träffa min lilla Angel blev massa mys & bus kan jag lova =) 
Angel fick vara ledig från förskolan idag & Åkte med Pappi upp till Rickleå för att försöka få loss Älskade Morfars staket som var i hundgården .
Jag plocka upp Putte & vi åkte till stan han gjorde massa ärenden hit & ditt sen lämna jag av han på jobb & åkte hem & var hemma greja en stund sen ringde Putte så hämta jag han & vi åkte ner till strandvillan & där bada vi i poolen & tog det lugnt ,fast Putte drack nån vincider men vi myspysa & hade de soft & Mysigt som vi e bäst på =) 
Wow Se andra bloggen på alla bilder ;) 
Underbara Angel & Pappi ska äta lite =) 
Älskade Angel ska beställa mat på frasses =) 
Världens bästa & underbaraste Angel !! 
Charmtrollet Angel ska nu äta hamburgare på frasses =) 
Älskade Angel busar & leker med Pappi på Frasses =) 
Prinsessan Angel äter på frasses med pappi =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel leker cirkus med Pappi =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Världens underbaraste Angel leker & busar med Pappi =) 
Gud vad jag Älskar dej min Underbara Angel !! 
Se vilken fin teckning älskade Angel klippt fint runt & målat !! 
Älskade Angels fina teckning så duktig hon är min lilla Sessa !!! 
Jag så Glad av att träffa min älskade Angel =) 
Stolt & glad Mammi =) 
Gud vad underbart det var att träffa Angel & mysa & pussa på henne =) 
Det var superskönt få va hemma & greja lite & framför allt få träffa min älskade Angel =)
& det är så lugnt & skönt här på berget vill ja lova =)  
Nu är vi i strandvillan & har badat & ska nu se tv & myser för fullt ;)
Så ha en fin kväll på er alla ,de ska vi ha :)så hörs vi imorgon igen =)