tisdag 23 juni 2015

Angel fått nya Converse skor =) Angel & Pappi var hos Ludde,Erika & Ebba =) Vi är i strandvillan & Myser =)

Godkväll sötisar ,imorse körde jag Putte till sävar på Jobbet & jag åkte hem & myste med Lilla Angel så mysigt & skönt =) 
Sen åkte Angel till förskolan & jag greja här hemma .
Putte ringde & jag hämta upp han & vi åkte in till stan & han fixa några ärenden osv sen lämna jag han på jobbet igen & hem & fortsätta greja tills Putte ringde & jag hämta han & vi åkte ner till strandvillan & där satte Putte upp utekontakter osv för markisen kommer imorgon .
Blev jättebra =) 
Älskade Angel & Pappi åkte till stan Till Ludde & Erika & Angel busa lite med Ebba =)
Pappi & Angel köpte ett par nya converce skor till Angel som var över lycklig över dom nya fina skorna =) 
Vi har massa massa Myspys här som vanligt ,badar & njuter i poolen som vanligt & kan säga ja e sååå LYCKLIG Wiiie underbart =) 
Men se andra bloggen som vanligt på alla fina goa mysbilder =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel har gjort så fin teckning till mej som jag fick imorse =) 
Mammis Älskade Docka Angel med sin fina teckning =) 
Kolla vilken underbart fin gubbe älskade Angel gjort =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !!! Angel visar stolt upp sina nya convers skor hon köpt idag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Mammis Älskade Mystrollis Angel myser i soffan =) 
Jag fick paket idag 3st av mina favvo parfymer =) 
Älskade Prinsen Daniel gräver ur för poolen =) 
Älskade Daniel så otroligt duktig !! 
KÄRLEKSBARNETDaniel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsen Daniel lyfter upp locket från poolen =) 
Älskade Daniel är strak som en björn =) 
Daniel grejar för fullt =) 
Nu har vi tagit bort plasten runt poolen .. 
Som ni ser är den super isolerad =) 
Vår underbara bubbelpool =) 
Gud vad jag Längtar tills det är klart =) 
Älskade Daniel & Pappi lyfter den på plats för att kolla hur mycket mer som ska grävas ... 
Tur dom är straka & fixar med poolbygget =) 
Så kul att Angel blev så glad för sina nya skor =)
& Skönt att det påbörjas lite smått med poolbygget igen så kanske det snart blir klart =) 
Nu är vi nere i strandvillan igen & Putte har satt upp eluttag till  markisen som kommer i morgon osv .
Vi bada i poolen & Putte drack öl & vi Myspysa som bara den =) 
Nu blir det lite tv Mys innan vi ska försöka få lite sömn så hoppas ni alla har det bra .För de har vi ;)