onsdag 10 juni 2015

Älskade Angel hos Tandis =) Björn kom förbi =) Affe kom en sväng =) Service killen ang stolen kom =) Börja behandla Angels lilla vårta =)

Hej på er Godingar , imorse efter Angel duscha satte vi på första vårtmedlet så nu är vi igång ,så nu blir det pensla på varje onsdag i 5 veckor så hoppas vi den ska gå bort .
Vi tog en lång mysig morgon eftersom jag boka om Angels tandis från kl 14,40 till 10,30 eftersom jag skulle köra & följa med victoria till MR på sjukhuset ,Men de blev inställt sen.
Då blev det mycket mys här på morgonen eftersom Angel inte gick till förskolan innan tandis.
Angel var super duktig hos tandis ,jag blev så imponerad kan jag säga ,dom putsa & typ borra på dom 2 fläckarna som Angel hade på en bakre tand utan bedövning el nåt & Angel sa att det inte kändes mer än kilades ibland .
Vill ju inte Angel ska ha missfärgningar på tänderna men nu är det borta =) 
Så duktig min Prinsessa är ,självklart fick hon välja nåt ur leksakslådan & idag valde hon en glitter groda =) 
Angel fick även välja en ny tandborste & tandkräm så hon var super glad =) 
Vi lämna Angel på förskolan sen hem & då kom Janne som servar stolen i trappen & han fick i ordning på den tillslut =)
Affe kom förbi & tog en fika & vi kolla in pool bygget osv =) 
Även Björn var förbi här imorse med en påse med kläder Angel glömt hos dom =) 
Efter Förskolan busa & myste vi för fullt här hemma =) 
& kan säga att jag är nog världens lyckligaste =) 
Se andra bloggen wow ;) 
Prinsessan Angel har packat ner badde i hellokitty väskan & nu är vi hos Tandis =) 
Älskade Angel så glad av att vara hos tandis igen =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
Angel var super duktigt !!! 
Dom putsa bort dom 2 små små fläckarna ... 
Älskade Angel fick även flourlack =) 
Nu ska tandis lacka Angels tänder för att skydda dom mer =) 
Tandis förklarar att Angel vart så super duktig & nu ska dom börja lacka tänderna =) 
Älskade Angel kollar noga vad dom gör =) 
Nu penslar dom tänderna med flourlack =)
Älskade Angel sträcker sej så sött efter min hand igen fast hon är klar nu & tandis ska bara kolla så hon fått lack på alla tänder =) 
Nu är min älskade Angel klar så duktig hon är !! 
Angel valde denna söta glitter groda ur leklådan =) 
Angels nya glitter groda som hon valde ur lådan eftersom hon vart så duktig !! 
Mitt älskade Hjärta väljer en ny tandborste =)  
& en ny tandkräm =) 
Angel sa att hon ville ha denna somliga tandborsten & prinsess tandkräm =) 
Angel så glad över sin nya tandborste & tandkräm =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !!! 
KÄRLEKSBARNETAngel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!!!
Köpte 2 st midsommarkransar en till mej & en till älskade Angel =)
Janne kom & Fixa stolen i trappen =) 
Fick med anhöriginfo papper som ska fyllas i igen =) 
Såhär glad blev Angel när Daniel kom med badde =) 
Min underbara Angel så Go & Glad nu är badde hemma igen =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Gud vad Jag Älskar dej min underbara Angel =) 
Charmtrollet Angel busar =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel så underbar !! 
Världens bästa Angel så busig & mysig !! 
Prinsessan Angel spexar & Busar =)
Gud vad fin & Vacker du är min älskade Angel !!! 
Vi åt god kassler i chilligräddsås & ris YUMMIE!! 
Världens underbaraste Angel !!!
Angel klädde sej som en rosa ninja & busa =) 
Angel har byggt en stor koja =) 
Älskade Angel busar & leker för fullt =) 
Min underbara Angel så stolt över sin fina koja hon vart duktig & byggt !!
Älskade Daniel & Rebecca grejar altan =) 
Mitt Hjärta nagel ute & busar & är utklädd till rosa ninja sa hon =) 
Min älskade Prinsessa Angel !! 
Detta fick Angel av älskade Store bror Daniel & Rebecca när dom kom från finlandsbåten i söndags har glömt lägga ut detta kort =)  
Vart en underbar dag & vi vart ute & busat & Nu ska vi ha lite soffmys så vi hörs imorgon igen =) 
Ha en fin kväll på er alla !!