onsdag 24 juni 2015

Älskade Angel har shoppat lite mer sommarkläder =) Gizmo Blir 12 V så imorgon flyttar hon in här & Vi blir med Kattbebis =)

Godkväll på er Godingar , så skönt & nu sitter jag & myser i soffan ;)
Imorse åkte vi från strandvillan & jag släppte av Putte på jobbet i sävar & åkte hem & här har jag grejat & donat & nu påbörjas bubbelpoolsbygget lite smått igen & det kommer bli så fint & nu är jag ivrig att det ska bli klart ju =) 
Vi var i stan & Angel shoppa lite nya sommarkläder hon ville ha så hon är så glad =) 
De har vart massa myspys här som vanligt & det är skönt mysa =)
I dag skulle vi egentligen få in Gizmo permanent eftersom hon är 12V i dag men vi tar & fixar det imorgon eftersom vi behöver förbereda lite osv =) 
Så imorgon blir vi med katt permanent & det ser Angel fram emot =) 
Kolla andra bloggen massa fina mysbilder på oss som vanligt =) 
Angel valde denna söta kattklänning ...
3 par Frost strumpor ,en ett par tog hon på sej direk =) 
Även dessa strumpor valde Angel .. 
& dessa fina shorts =) 
& Angel valde dessa shorts & sen hämta hon detta linnet man kan tro dom hör ihop så kan säga att Angel kan allt kombinera kläder bra =) 
Älskade Angels egen kombinerade set av shorts & linne =) 
Ett par lila byxor med en frost tröja men den tog Angel på sej direkt =) 
Ett 3 pak trosor köpte lilla Angel oxå =) 
Prinsessan Angel i sin Frost tröja som hör till dom lila byxorna =) 
Här är det tredje paret frost strumpor Angel valde =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Mammis älskade Docka Angel mannekängar i sina nya kläder =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! Angel i sin nya klänning =) 
Älskade Angel vissar stolt upp sin nya katt klänning =) 
Charmtrollet Angel plaskar & leker i badet =) 
Älskade Angel busar & spexar i badet =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel plaskar i sitt kvällsbad =) 
Efter vi tömt tumlaren så passa Angels katt Gizmo på att hoppa in & lägga sej eftersom luckan var öppen =) 
Våran älskade Katt Gizmo gick o la sej i torktumlaren haha 
Älskade Angel rita en sån fin teckning till mej idag jag blir så varm i mitt Mammihjärta !! Tack gumman !! 
Angels underbara fina teckning jag fick när hon kom hem Tack mitt älskade Hjärta vad go du är !!
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Ett lite roligt test jag gjorde på Fb ang vad mitt namn betyder =) 
Kan bara säga att tyvärr vill vissa personer bara missuppfatta allt & vända & vrida & ser inte vad dom själv gör & säger utan skyller på andra & det tycker ja e jävligt fel & blir less ...Men de blir vad ,an gör de till & HUR man vill göra det ;)
Men nu blir det massa kvälls mys med levande ljus ;) 
Nu ska vi återgå till myset .så ha en underbar kväll på er också alla våra fina läsare =)