tisdag 19 maj 2015

Vi var & Shoppa & Mc Donalds =) Min Älskade Pappas Möbler osv packas i flyttfirmans bil nu är det tömt :(

Hej sötisar , idag har det vart en sorglig dag eftersom Jim som har en flyttfirma åkte hem till Pappas hus & Tömde de så nu är allt på hans lastbil & han kör neråt imorgon bitti ...så nu är det där hoppet jag hade om att Pappa kanske ändrar sej & kommer hem igen borta :( 
Imorgon ska jag möta upp dom som vill köpa Pappas hus i banken & skriva köpekontrakt & lämna nycklar så det känns så sorgligt ..... 
I dag var vi i stan & shoppa lite när Angel var på förskolan ,de blev en ny stor dynlåda & massa annat till altan & poolen =) 
Sen var det hem greja & Angel kom hem kl 14 i dag eftersom Daniel & Rebecca möte upp Jim på Time vid 14,30 & åkte upp & lasta alla Pappas saker .
Vi åkte till stan & Daniel & Rebecca köpte träplattor till sin uteplats dom ska bygga & jag passa på ta en snabb solning .
Angel fick lite presenter när hon var med Danne & Reb medans ja sola så Angel var super glad =) 
Innan vi åkte hem stanna vi på Mc Donalds & käka =)
Massa Mysbilder på oss i andra bloggen ;) som vanligt =) 
Fick köpt ett nytt taco set med rullbricka under =) 
Nya grillbestick ...
En telefon hållare att ha vid poolen =) 
Nya dukar ,vita & svarta =) 
Även dessa snygga dukar som ska va utomhus ... 
i 2 olika färger =) 
Köpte även ett set med coola speglar att ha på väggen vid badrockar & handdukar =) 
Nya ljuslyktor & ljus att ha runt pool området =) 
Blev 3 st ljuslyktor i olika storlekar ... 
Tycker dessa lyktor var otroligt fina =) 
Även massa an dra ljus .. 
2 packet till med led ljus så nu har jag 5 st paket med decklights =) 
Matta att ha där man går i vid poolen .. 
Nytt skönt sommar täcke till Angel =) 
Älskade Angels nya sommartäcke !! 
Nutella till Angel & ipren till Danne & Reb =) 
Dom nya smides lyktorna ... 
Med dekorations ljus & stenar att ha i =) 
En till matta att ha vid poolen ... 
En ny kruka ... 
Stor dynlåda ...
Ett sidebord till rottingmöblerna =) 
Detta sido bordet blev de i samma serie som loungeseten =) 
En till kruka =) 
Älskade Angel vattna sin solros direkt hon kom hem =) 
Prinsessan Angel så otroligt duktig & vattnar sin solros =) 
Se vad duktig min underbara Angel är & tar hand om sin solros =) 
Mitt nya linne ... 
En färgglad döskalle =) 
Angel busar för fullt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Mammis älskade Guda Gåva Angel !! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Mammis älskade Docka Angel spexar =) 
Prinsessan Angel så LOVELY!! 
Älskade Angel kollar på tv en stund =) 
Världens underbaraste Angel ser på sitt favvo program en stund =) 
Mammis älskade Angel tycker det var super kul =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel i bilen när vi är på väg till stan =) 
Vi shoppa mat på Mc Donalds =) 
Jag unna mej mitt lyxkaffe =) 
Älskade Angel så lycklig över sitt happy meal =) 
Angel vissar stolt upp sin leksak i happy mealet =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel med sin leksak =) 
Mmm YUMMIE !!! Angel gottar sej =) 
Prinsessan Angel äter cheeseburgare & chickenbits =) 
Världens underbaraste Angel så LOVELY!!! 
Angel valde denna sköldpadda i affären ... 
Denna fick Angel i sitt Happy meal .. 
Denna vattenpistol valde Angel i affären... 
& denna stora vattenpistol 
Denna söta kattflicka funderar jag & Angel på att köpa av Daniel & Rebecca =) 
Denna sötisen heter Tindra just nu ,men jag & Angel ska i såfall döpa henne till Gizmo =) 
Detta blir i såfall Älskade Angels katt om vi bestämmer oss för att behålla henne =) 
Bilder på att Pappas hus är strax tömt ... 
Min Älskade Pappas vardagsrum snart tomt ... 
Grejer i hallen som ska lastas ... 
Utemöbler som ska lastas .. 
Jim med sin flyttfirma har kommit för att hämta allt ... 
Massa lådor börjas lastas ... 
Jobbigt att se alla Pappas saker lastas ... 
Nu är snart lastbilen lastad ... 
Bara lite kvar i garaget som ska lastas nu ... 
Nu är det full lastat med alla Pappas saker & imorgon kör Jim ner till min Pappa med allt !! 
Vart en fin dag med massa shopping & de var kul för Angel =)
Skönt att få handlat hem de mesta inför poolområdet osv ... Fattas bara några krokar & smått & gott men är så gott som klar ännu & det är skönt =)
Jag känner mej så ledsen i dag & har en gråt klump i halsen för att se Pappas saker lastas i en lastbil & åker ner imorgon & huset säljs imorgon & jag ska lämna nycklar osv ,,, :(
Har någonstans gått & hoppas att Pappa ska ändra sej & komma upp igen ,men vet nu att så blir det inte & det gör ont ONT !! SAKNAR  min Pappa så oerhört mycket & Älskar han så mycket !!! Vill bara gråta men kämpar emot !!! 
Vi myspysa här hemma & nu sover min lilla docka så gott & vi ska mysa ner oss i sängen se tv ,så önskar er alla en fin kväll & natt de ska vi ha ;)