söndag 24 maj 2015

Vi var & Myste i strandvillan hela dagen =) Älskade Angel kom hem & Nu myser vi hemma =)

 Hej Godingar , imorse drog vi oss en stund & tog mysmorgon här i strandvillan =) 
Sen bada vi i poolen & Myste =) 
När jag & Putte satt & bada kom Puttes fina syster Åsa & hennes dotter ditt & vi surra en stund =) 
Sen myste jag & Putte länge =) 
Var på berget vid ca 16 & invänta min Lilla Angel som skulle åka med Ludde & Ebba hem =) 
Så skönt få hem lilla Angel ,som jag saknat henne =) 
Angel bada & myste =) 
Daniel & Rebecca åkte till Elin & Andre osv .
Vi hade jätte myskväll här med Angel innan hon somna gott i sin säng =) 
Gud vad skönt ha henne hemma igen då mår jag som bäst ,är ju halv utan Angel vid min sida !! 
Mer mysbilder på oss i andra bloggen =) 
Mammis älskade Prinsessa dricker lite mjölk hois Björn & maria ,detta var enda kortet som togs där ... 
Mammis älskade Guda Gåva Angel i sitt kvällsbad !! 
Mammis älskade Docka Angel så mysigt ha henne hemma igen =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel så LOVELY!!! 
Älskade Angel med sin badanka =) 
Mammis älskade Mystrollis Angel med sin badanka =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Världens bästa Angel !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
Underbara Angel älskar att bada =) 
Världens underbaraste Angel fick sitt kinderägg nu när vi ska myspysa i soffan =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Prinsessan Angel kollar in hur vi ska montera ihop leksaken i kinderägget =) 
Angel blev super glad för denna sötisen hon fick i kinderägget =) 
Vår lilla Gizmo la sej i min famn när jag kom hem =) 
Lilla bebisen somna gott i min famn ... 
Angels lilla kattbebis Gizmo !! 
Se vad söt hon är vår lilla bebis =) 
Gizmo sover gott i min famn ... 
Gizmo sträcker ut sej gott =) 
Angels söta lilla kattbebis =) 
Så underbart att ha Angel hemma igen & nu sover hon gott i sin säng & vi ska försöka göra en tidig kväll efter myspyset =) 
Så önskar er alla en fin söndagskväll så hörs vi som vanligt imorgon igen =)