fredag 29 maj 2015

Vi var i stan shoppa & Hämta Paviljongen =) Mitt Nya headset kom =) FredagsMys här hemma =)


Underbar Fredag igen =) 
Idag åkte vi in till stan & shoppa lite mer decklights & det vita lilla huset jag ska poolkemikalier i sen & lite annat smått & gott & på vägen hem hämta vi paviljongen jag beställt & gud vad vi skratta på vägen hem satt som packade silar i bilen haha 
Vi har massa  myspysa här hemma med marängswisch & Fredagsmys sen puzzla vi de nya frost puzzlet & hade riktig Fredagsmys här 
Kolla andra bloggen på alla fina mysbilder på oss så myspys =) 
Vi sitter lite packade i bilen =) 
Mitt nya headset till iphone 6 kom dom andra jag har passa ju inte så nu äntligen fick jag ett som passa =) 
Mer decklights & kablar ... 
Gizmo spannar in kylen haha 
Mmmm YUMMIE!! Fredagsmiddag kycklingfile & potatisallad =) 
Mammis älskade Docka Angel så LOVELY!! 
KÄRLEKSBARNETAngel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !! 
Älskade Anel gottar sej med fredagsmiddagen =) 
Mmm YUMMIE!! Marängswich med jordgubbar var gott =) 
Lite fredagsmys gotta =) 
Dagens instagrambild =) 
Instagrambilkd !! 
Prinsessan Angel gottar sej med efterrätten =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel gottar sej med marängswich =) 
Världens bästa underbaraste Angel !! 
Mammis älskade Charmtroll Angel !! 
Älskade Angel !! 
Mammis älskade Hjärta Angel !! 
Vi ser disneyfilm & myser =) 
KÄRLEKSBARNETAngel så  ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Prinsessan Angel puzzlar med Mammi =) 
Älskade Angel la sista Puzzelbiten så nu har vi puzzlet ihop frost 100bitars puzzel =) 
Världens bästa Angel så LOVELY!! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !!! 
Världens bästa & Underbaraste Angel så stolt & Glad att vi puzzlet klart =) 
Detta puzzlet la jag & Angel nu ikväll =) 
Mammis älskade Mysis Angel Fredagsmyser lite =) 
Gud vad vacker & Fin Min Lilla Angel är !! 
Älskade Angel myser för fullt =) 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Älskade Angel myser !! 
Prinsessan Angel myser med sina frost dockor =) 
Världens vackraste & bästa Angel !! 
Älskade Daniel har börjat sätta i decklighsen .. 
Se vad duktig Älskade Daniel är ... 
Se vad fint det blir !! 
Min älskade Prins Daniel är så otroligt duktig ... 
Wow så fint det blir !! 
Min älskade Son Daniel så duktig & händig !! 
Putte & Wille myser ...
Putte la sej & myste med Wille-killen =) 
Wille & Putte myser en stund =) 
Har vart en underbar fredag & Vi har myst & puzzlat & Angel är otroligt duktig på att Puzzla kan jag säga =) 
Älskade Angel stenslockna efter en rolig & busig dag/kväll =)

Nu blir det massa myspys som vi är så duktiga på här =) 
Ha en fin & underbar kväll för de ska vi ha =)