torsdag 21 maj 2015

Vi har bestämt vi ska bli med katt =) Beställt till Våran kattbebis =) Angel fick rosa sparkcykel =) Älskade Maj-Lis årsdag av urnsättningen !!


Hej alla mina fina läsare ,då var det Torsdag & imorgon är de fredag igen Tjohooo va mysigt =) 
I dag tog Vi beslutet att vi köper en kattunge av Daniel & Rebecca =)
Det blir den katten som Daniel & Rebecca kallar för "Tindra" Angel & jag tror vi ska kalla Katten för Gizmo el Sessan =) 
Så vi gjorde en beställning på lite kattgrejer till våran lilla bebis som snart är leveransklar =)  
Putte var duktig & satte in skotrarna & hämta ut Kissen inför våran helg =) 
Emil var med & hjälpte till så vi babbla lite .
Daniel & Rebecca & Angel åkte till stan & shoppa skymnings grej till decklightsen & transformator osv & då fick Älskade Angel en ny sparkcykel som är rosa & en ny snuttegosfilt =)
Angel hade med sej massa fina saker från förskolan idag =) 
Jag är ju så stolt över min älskade Prinsessa så duktig hon är =) 
Älskade Daniel & Rebecca har börjat bygga en altan utanför boden & det blir super bra ,dom är super duktiga =) 
Våra myspys bilder i andra bloggen som vanligt =) 
Detta är beställning jag & Angel gjort till katten =) 
Mer av beställningen =) 
Även ett stort kattträd att busa & leka i =) 
Putte & Emil kom & Emil har kört ut kissen =) 
Nu ska Putte sätta i stereon osv & göra den klar inför helgen =) Tjohoo vad kul =) 
Angels nya Rosa sparkcykel =) 
Angel blev super duper glad över att få en rosa sparkcykel =) 
Blev Frasses idag snabbt & lätt =)
Angel vill jag ska korta hennes fina rosa cykel .. 
Älskade Angel är så Glad över den =) 
Mammis älskade Guda Gåva Angel så LOVELY!!! 
KÄRLEKSBARNET Angel med sitt FÖRTROLLANDE  leende !! 
Prinsessan Angel så lycklig över sin nya rosa sparkcykel =) 
Mammis älskade Docka Angel så Underbar !! 
Älskade Angel ville jag skulle korta de fina märket på sparkcykeln =) 
Denna robot fick Angel i barnboxen på frasses idag =) 
KÄRLEKSBARNET Angel så ÄLSKAD & ÖNSKAD !! 
Älskade Angel alltid så Go & Glad !! 
Gud vad jag Älskar dej min underbara Angel !! 
KÄRLEKSBARNET Angel så otroligt  VACKER,FIN & UNDERBAR !!! 
Jag fick hem mina favvo glas i dag =) Bodums Dubbeväggade kaffe glas i 2 storlekar från Royal design =) 
Underbara Angel har ritat & stämplat här hemma ... 
Se vad fint & duktig Angel är !! 
Angel har börjat färglägga en fin teckning !! 
Världens underbaraste Angel på bild & fin ram hon gjort på förskolan så duktig hon är & så fint =) 
Gudomligt fin bild med ram av min vackra Angel som hon gjort !! 
Angel även målat sin hand som skelett så duktig hon är !! 
Älskade Angel målar så fint !! 
Älskade Angel har skrivit sitt namn så fint !! 
Angel har även målat en domherre så fint !! 
Gud vad duktig Angel är & så fin fågeln domherren & gren & allt Angel målat !! 
Prinsessan Angel med sin nya mysfilt !! 
Mammis älskade Mystrollis Angel myser med nya filten =) 
Älskade Angel ville jag skulle korta bara filten för den valde hon & köpte i dag =) 
Angel spexar & busar inför kameran =) 
Världens bästa & underbaraste Angel !! 
Här är transformatorer till decklightsen & skymningsrelä =) 
6 st dubbelväggade kaffeglas från bodum & Royal design .. 
6st lite indre espresso dubbelväggade kaffe glas från bodum & Royal design =) 
Älskade Daniel byggde ihop min stora dynlåda idag =) 
Kolla detta underbara Loungeset var nedsatt så detta beställdes till älskade Daniel & Rebecca!!
Så vi beställde hem ett sånt här set idag till Danne & Reb =) 
Ser ut som det setet jag har nästan så kommer bli super snyggt =) 
Älskade Daniel har börjat Bygga en altan utan deras bod =) 
Älskade Daniel är super duktig & bugger super fint runt deras bod =) 
Jag fyllde upp partycoolern med lite smirnoff & bredders gott & ha över sommaren =) 
Här ligger snövit & Tindra ,,,de är katten framför som jag & Angel ska köpa =) 
Nalas söta kattbebisar ,,,, Snövit & Tindra ... 
Snövit & Tindra i svartvitt ...
Se så sött dom sover med varann .. 
Underbara kattbebisarna ... 
Älskade Tindra & Snövit ,Hammy är & busar nån annanstans just nu =) 
I dag är det Älskade Maj-Lis årsdag av urnsättningen :( 
Mitt Facebook inlägg för 2 år sedan ,,Gud vad jag Saknar Maj-Lis !!! R.I.P Älskade Maj-Lis !! 
Saknar Maj-Lis jätte mycket & idag har jag självklart tänt extra ljus för henne & tänker på att i dag är det 2 år sedan vi urnsatte älskade Maj-Lis :( R.I.P Maj-Lis .
Daniel & Rebecca är super duktiga & grejar med sitt altan bygge & nu ikväll åkte dom till Rebeccas Mamma .
Sen kommer dom & vi ska se på schlager på tv & myspysa lite =) Massa massa